2010-04-18
 13:40:31

Svar på frågor! :D

 
Anonym om Välkommen till min nya blogg!:

va är klaustrofobisk? Du skrev att jusitn var det, och att hans skostorlek var 7,5? Hur mkt e det lixom?

Svar: Jag kommer absolut inte att jag skrvit nåt av det här men du får ändå ett svar Det är att man är rädd för småa rum/utrymmen! Det är typ storlek 38!

Anonym om haters = Asia ogilla!:

haha hade han stånd på den där bilden?:P
 
Svar: Antagligen....
 
Clara om rööölig! :D:D:D:

Hihi, vad söt han är! :)
Såg på din andra blogg att du hade lagt upp en bild förut när du hissade& dissade saker, och då hade du lagt upp en bild på en sånn där hoodie som JB har. En sånn där K Original. Du fattar vilken jag menar va? ;) Men iaf, vart har du hittat den? Skulle bli JÄTTE glad om jag fick svar! :D
Älskar bloggen! :)
 

Svar: Vad kul att du kikade inn där ja, jag förstår exakt vilken du menar jag kommer inte ihåg länken men jag kan försöka hitta den igen! :D
Tack och bock! :D




Den här eller hur? :D





Clara

Okej, jätte bra och snällt! :)


Damla...

Vet du vart man kan köpa den? :)


hannah

killskor amerikask storlek 7,5 = strl 41 europeisk om det är mänstorlekar med tanke på första frågan, tack för en bra bogg! ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: