2010-04-24
 07:32:15

Justins röst, is amazing!

Okej, nu har jag tröttnat på allt skit som sägs och skrivs om Justin, i detta fall menar jag hans röst!

Okej alla som läser nu ska jag berätta varför Justin inte kan ta vissa toner, det är för att ibland spricker hans tonröst (eller vad man än nu säger) som andra tonårskillar, och det gör att han inte kan ta vissa toner, som t.ex i Baby som fått mest klickar på vissa hemsidor om Justin. Justins röst förändras för att han är nu i pubreteten (stavning?) När man är i pub.... då jobbar dina hormoner på ett annat sätt än '' vanligt'',
ALLTSÅ SÅ ÄR DET OKEJ ATT HAN INTE KAN TA VISSA TONER, HE'S JUST A REGULAR KID!

Så om någon nu ifrågesätter er med Justins röst, alla ni som läser säg att det beror på att han är i målbrottet ;)

''Tjejröst''

Justin har ingen tjejröst så det är bara att sluta säga det, det ger ingen nytta!

Andledningen till att jag tar upp det här är att vissa människor min klass inte förstår det!


ett justin bieber fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

håller med!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: