2010-08-10
 11:28:32

Dagens intervju...

Jag har intervjuat en belieber som heter Emma!
Hon äger en blogg med en tjej som heter Fia.
Bloggen http://fiaochemma.blogg.se/ där hon skriver om Justin om jag förstått rätt!


Hur länge har du gillat Justin Bieber?
 Början av mars 2010

 Varför gillar du Justin ?
 Han är snygg, har bra musik och bra personlighet.

Hur reagerar du när människor pratar strunt prat om Justin?
 Jag orkar inte bry mig, för innerstinne vet jag att dom är avensjuk

 Hur börja du gilla Justin?
Hörde hans låt baby och sen googla jag på Justin Bieber och det blev mer och mer..
 
Vad skulle du helst vilja vara Justin's kompis eller flickvän? Motivera ditt svar.
 Både och men kanske bästa vän för vänskapen tar inte slut som ett förhållande.

Om man skulle säga att du får lyssna på Justin's musik i ett år live och du inte får se honom eller att du skulle se honom ett år live utan att höra vad han sa vilken skulle du ta? Motivera ditt svar.
Omg det var ett svår fråga, men jag tror jag skulle ta det andra allternativet för att jag skulle gärna vilja se honnom live :)

 Om du inte visste om Justins ålder hur gammal tror du att han skulle vara?
 Kanske 15?

En miljon kronor eller en privat konsert med Justin Bieber?
En privat konsert med Justin Bieber, lätt!

Hur många låtar/bilder har du på Justin i din mobil?
Bilder : 75 och
Låtar: 13 st 

Hur många Justin posters har du på ditt rum?
 44 bilder och 8 posters :)



Klicka på bilden för att komma till deras blogg!


Emma

Hej Tack så mycket, jag blev jätte glad för att jag vann. Min email är [email protected] (det är där du/ni kan skicka bloggsvar på). Sen min blogg är justinfans.webblogg.se, Tack ska ni ha för detta. Jag blev jätte glad Många kramar från Emma



PUBLICERAT: 2010-08-10, 15:44:26 | URL: http://justinfans.webblogg.se/
Anonym

hej!

kan du ngn svensk hemsida där man kan beställa hem jb t-shirts??? :)

tacksam för svar! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: