2010-08-05
 15:00:07

Dagens intervju...

Här kommer den första ''dagens intervju'' (ändra den till dagens då jag kan lägga upp flera ''intervjuer'' flera gånger i veckan!)
 
Jag har intervjuat en kille som heter Morgan Wahlund han är född 1992 & kommer från Gävle!
Han äger en blogg som heter morgans.nu och är homosexuell!
(Denna gång hade jag brist på fantasi så jag tog inspiration från jdb.)

Vad tycker du om Justin Bieber? 
Jag tycker inte så mycket egentligen, tycker inte så mycket om honom.
Vilken var den första låten du hörde av honom?
Baby
Vilken låt är din favorit låt med Justin?
Baby
Tycker du att Justin passar bättre i keps eller utan keps?
 Utan
När var den första gången du såg Justin?
Ungefär för en månad sen.
Har du någon bild eller låt på Justin i din mobil? I så fall vilka/vilken bild eller låt?
Nej
Ifall du fick ändra något med Justin vad skulle det då ha varit?
Han har ganska feminin röst, så det är nog det jag skulle vilja ändra på
Ifall du inte visste om Justins ålder, hur gammal skulle du då tro att han var?
10 år.
Från 0-10 hur bra klädstil har Justin tycker du?
1 



Klicka på bilden för att komma till hans blogg!=)


en bögs liv

Du har fin design =)



PUBLICERAT: 2010-08-05, 17:18:01 | URL: http://morgans.nu
en bögs liv

Där är jag ;)



PUBLICERAT: 2010-08-05, 17:18:15 | URL: http://morgans.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: