2010-08-14
 23:40:39

I <3 Justin Bieber

╔══╗
╚╗╔╝
╔╝(¯`v´¯)
╚══`. ¸. JUSTIN BIEBER


nora

fan va coolt det där var! :D

SV: ja såg det nyss, har fixat allt på plats, och så skrev jag kort om våra blogg! :D

Säg bara till om du behöver hjälp, så hjälper jag dig, jag kommer verkligen behöva hjälp nu när min skolstart är på Onsdag då jag börjar 8an och betyg x)<3

tack gumman!

Juste har dy fler inbjudan när det gäller bloggsvar? :)<3



PUBLICERAT: 2010-08-14, 23:49:24 | URL: http://justinbieberone.blogg.se/
hanna :)

heej! för det första, så ÄLSKAR jag eran blogg!

men nu till min fråga..

var kommer justin bieber uppträda när han kommer till sverige den 29 maj?? jag e ett STORT fan och vill gärna ha biljeter :P <33 tack på för hand!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: