2010-08-29
 22:15:03

Justin flyttar två stopp på my world turnén!




Som ni kanske redan vet, så är Justin sjuk. Och nu har hans doktor sagt åt honom att ställa in shower p.g.a detta.
Det är showen i Syracuse, New York som skulle ägt rum idag (29/8) och den i Manchester, New Hampshire som skulle äga rum på onsdag (1/9) som blir förflyttade. Den i Syrcuse förflyttas till första september - det är alltså däför den i Manchester också måste flyttas. De som hade planerat att se Justin i Manchester får vänta till 1/12, men den som väntar på något gott väntar väll aldrig för länge?

Den stora showen i NYC där stora delar till Justins film ska spelas in, som är på Tisdag påverkas alltså inte av detta, och vi får hoppas att han mår bra då igen så allt går som planerat!

Detta sa Justin om det hela igår:
"Jag ställer inte in mina shower. Jag vet hur mycket mina fans räknar med mig, och jag vill att de ska veta att jag bryr mig. Doktorn tillåter mig inte att uppträda imorgon, men vi har jobbat jättehårt på att schemalägga showen, och jag kommer se de fansen snart. Jag vill inte svika någon. Utan mina fans så kan jag inte leva min dröm, och jag kommer aldrig att ta det för givet. Jag ber om förståelse i dessa tuffa tider, och jag kommer att jobba hårt på att bli bättre. Doktorn säger att jag måste vila, men att ställa in shower suger!"

-jbmusic



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: