2010-08-10
 11:16:02

justin om proactive

Vad har Justin Bieber, Katy Perry och Jessica Simpson gemensamt?

De är alla Proactiv talesmän.
Bieber, 16, är den nyaste celeb ansikte akne varumärket Proactive.

"Justin har i samarbete med Proactiv att bygga 15 skolor i en tredjedel. Världens länder med Pencils of Promise!"

"Jag är definitivt någon som lider av akne. Jag är en tonårspojke! ...
 Så jag använder Proactiv så mitt ansikte inte får akne. Proactiv är en stor sak!''

Enligt akne bolaget, representanter Bieber har nått ut till dem att engagera sig.

Bieber lägger till,
"Mina föräldrar fick akne när de växte upp. Och jag är fast besluten att hålla mig klar.
Om jag fick ett ansikte fullt av finnar, skulle jag definitivt känner verkligen självmedvetna och inte vill göra fotosessioner, inte vill vara med och sjunga.
 Med Proactiv behöver du inte oroa dig. "

"Vissa människor skulle säga:" Justin Bieber? Han inte har akne, varför medverkar han i Proactiv?
Men, du vet, det handlar om att förhindra att få akne. Proactiv är vägen att gå. Det gör bara att du mår så mycket bättre om dig själv. "

Bieber sköt sin första annons i mitten av hans "My World" Tour.

Källa: US Magazine

Okej det där sista han sa stämde vem trodde att han brukar få massa finnar och akne...
Typ ingen?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: