2010-08-04
 14:48:58

justins bok!

Justin Bieber kommer släppa en illustrerad biografi med titeln Justin Bieber: First step 2 Forever: My Story. Denna vackra inbundna bok innehåller exklusiv, aldrig tidigare visade bilder, en måste ha för fans smittade av Bieber-fever. Book kommer att bli publiserad den här Oktober i både United States ($21.99, ungefär 180 kr.) och i UK (16.99 pund sterling).

Justin: "Varje dag vaknar jag på morgonen och räknar min välsignelse. Mina fans har spelat sån stor del i hela detta och dom har hjälpt mig att leva min dröm. Jag upphetsad av att dela med mig bara lite mer av min värld med dom genom den här boken. Mellan backom scenerna bilder och berättelsen tror jag att detta kommer bli något alla kommer gilla. Detta är bara ett annat sätt för mig att säga tack till mina fans."

Susan Katz president av HarperCollins: "Justins underbara och devoted(?) fan base som startade på YouTube följer honom nu till konserter runt hela världen. Han är en kraft inom musikindustrin och vi är otroligt intriserade att få publisera den här biografin av hans otroliga resa... Justin är den hetaste stjärnan av ögonblicket och den här boken kan bli en perfekt gåva för alla hans miljontals fans."



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: