2010-12-18
 14:51:43

Justin har kysst många tjejer




Justin Bieber sa att han har kysst 'många' tjejer. Justin erkände till HEAT "Jag har haft några flickvänner. Jag började dejta tjejer lite när jag typ var 13 år… Det är inte så ungt." På hans första kyss: "Det var coolt. Jag kommer inte ihåg vart det hände. Jag har kysst många tjejer sedan det."

Favorit minne i First Step 2 Forever: My Story:

"Jag gillar att skrämma tjejer. I boken, berättade jag om att jag hånglade med en tjej i några veckor "profusely" (ymnigt?). Sen så sa jag typ, ha, ha, bara skojar!" På ryktet om att han dejtade Kim Kardashian: "Jag tycker att hon är söt. Hon är inte för gammal för mig! Över 40 är för gammalt för mig."


Melinda

http://justinbstories.webblogg.se/ är en bra novell blogg :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: