2010-12-03
 15:03:22

noveller by beliebers

Del 39.

Pattie tog min hand och kramade mig.
Jag grät för att jag jag hade inte förlåtit honom och för att allt var mitt fel.
Plötsligt kom Justin ut från rummet och såg mig, jag släppte Pattie och kramade Justin istället.
Efter några minuter torkade han mina tårar med hans tröja och kollade på mig i ögonen
- Va stark okej?
Jag nickade och kolla på hans vackra ögon han tog min hand och vi gick in i rummet för att klä på oss.
4 timmar senare.
Jag satt på en stol bredvid min pappas säng.
Jag kunde inte tro det... Han skulle dö om max 3 dagar och han skulle inte få träffa hans barnbarn.
Mina tårar rann och jag höll hans hand samtidigt.
Han kollade på mig och försökte se glad ut men jag kunde se att han var verkligen sårad.
Allt hade gått så snabbt jag kunde knappt förstå varför de lämnade mig...
Det var för att min pappa var sjuk kanske eller jag vet inte...
Min pappa smekte min kind och torkade mina tårar
- Min lilla prinsessa gråt inte.
- Pappa... Jag vill inte att du ska lämna mig.
- Lucia, jag ska inte lämna dig... Jag ska ta hand om dig hela ditt liv... där uppe sa han och pekade mot himlen.
Jag log för att jag kom ihåg Justins skämt
- ahahah.
- Så måste du vara... Du måste vara glad...
- Pappa...
- A? sa han och torkade hans tårar.
- Vart är mamma?
Han blev tyst.
- Hon... hon lämnade mig sa han snabbt och släppte din hand.
- Va varför?
- Lucia det kommer du nån gång att få veta men inte just nu okej?
Jag nickade och släppte hans hand eftersom min kusin skulle komma in.
- Hej sa han och log sned.
- Varför hälsar du på mig ens? sa jag arg.
- Lucia ser du inte hur din pappa mår? Du borde ha lite respekt.
- Du ska inte säga att jag ska ha respekt okej? H-E-J-D-Å sa jag och stängde dörren.
Justin satt utanför rummet och drack kola.
Jag satte mig bredvid honom och tog kolan ifrån hans hand och drack hela.
- Vad hände sa han och smekte min mage.
- Vad hände? Gissa vad som händer!
- Min pappa ska dö snart, min "kära" kusin kommer hit och min mamma försvan det är det som händer sa jag och kastade kola burken.
Jag hade börjat gråta och jag rev mig själv i mina armar.
- Gör inte så sa Justin och tog mina två händer.
- Släpp mig sa jag lugn.
Justin nekade och jag slog honom.
Jag gick upp från stolen och sprang ut.
Jag visste inte vart jag skulle ta mig till ...
När jag skulle gå in såg jag att min kusin var bakom mig.
- Vad gör du här? sa jag och torkade mina tårar.
- Du vet inte hur länge jag har väntat på dig sa han och satte sig på marken.
- Lucas (Lucias kusin) du vet att vi är kusiner okej? Nu är allt slut och acceptera det vi är inte 10 år längre... Glöm vad som hände för några år sen ...
Lucas gick upp från marken och tog min hand.
- Jag har alltid älskat dig.
- Sluta...
- Jag älskar dig Lucia.
- Släpp mig sa jag arg.
- Nej jag tänker inte förlora dig igen.
- Vi är kusiner vad är det du inte fattar?
Lucas tog min hals och kysste mig jag slog honom och sprang in.
Plötsligt kom alla minner och tankar.
_________________
För 2 år sen
- Lucas kom sa jag och tog hans hand.
Han kysste mig och jag kände hur min mage pirrade.
- Min mamma kommer att se oss sa jag och tog hans hand, vi sprang runt hand i hand i hela gården.
Plötsligt ramlade jag på Lucas och han tog min hals och kysste mig.
Men det värsta hade redan hänt.
Min mamma var bakom oss och stirrade på oss.
- Ni är kusiner sa hon och skrek.
- Mamma förlåt...
Din mamma slog mig och jag hade fått lite näs blod.
Lucas gick upp (han var 14 då) och knuffade min mamma.
- Rör inte henne sa han och kramade mig.
Jag grät som en liten bebis.
- Jag ska säga till din pappa Lucia.
Jag grät i Lucas armar medan han kysste mitt huvud.
- Lucas sa jag och torkade mina tårar
- Vad är det älskling sa han och kysste mig.
- Det här kommer inte att funka jag släppte honom.
- Jag vill inte förlora dig sa han och tog min hand.
Jag nekade med huvudet och svarade
- Vi är kusiner... Vi måste acceptera det okej?
Efter två dagar var jag tillbaka i mitt hus... Jag saknade Lucas jag kommer fortfarande ihåg hur det kändes att inte kunna känna hans varma händer på mina kinder... Men det var ett omöjligt kärlek...
______________________________
Justin kom fram till mig och såg hur jag grät.
- Förlåt trodde inte att du skulle bli så sur sa Justin och kramade mig.
Plötsligt såg jag att Lucas var bakom oss.
- Jag sa att du skulle gå sa jag...
- Jag vill inte förlora dig sa han och gick fram till mig.
Justin tittade på mig jätte konstigt och släppte mig.
- Justin krama mig snälla jag vill inte höra mer.
Justin kramade mig och smekte min mage samtidigt.
- Kom nu går vi sa han och tog min hand.
4 timmar senare.
Allt hade gått så snabbt... När jag kom in i min pappas rum var han redan död.
Jag hann inte krama honom eller kanske pussa hans mjuk kind.
Jag mådde inte så bra... Justin låg bredvid mig på hans säng och smekte min kind.
Att ha honom bredvid gjorde mig starkare så jag la mitt huvud på hans mage.
- Älskar dig sa jag och kysste hans hand.
- Älskar dig också sa Justin och kysste mina läppar.
Jag log mot honom och smekte min mage.
Jag märkte att den hade blivit större på några dagar och det kändes skönt att kunna se hur bebisen växte (Lucias mage hade blivit såhär stor http://www.animatul.com/images/20080709230049_7-septiembre-2007.jpg gulligt elrh)
- Lucia... Kan du förklar för mig vem han va?
- Han... han är min kusin.
Han nickade.
- Jag måste berätta nåt sa jag och tog av mig min tröja.
Jag berättade hela historien om mig och min kusin.
- Varför berättade du inte innan?
- Jag ville inte komma ihåg honom.
- Är du fortfarande kär i honom?
Jag blev tyst.
- Lucia svara sa Justin.
- När jag såg honom...
- När du såg honom vadå? sa Justin sur
- När jag såg honom kom alla känslor tillbaka... Men jag älskar dig ändå.
Nu förstår jag allt sa Justin och gick upp från hans säng.
- Justin snälla du vet hur jag mår just nu...
Justin kollade på mig och satte sig bredvid mig igen.
- Förlåt sa han och kysste mig.
Jag kysste honom tillbaka och plötsligt kände jag nåt i min mage.
Jag tittade ner och man kunde se hur bebisen rörde sig.
- Justin kolla sa jag och tog hans hand och la den på min mage.
Justin kollade på mig och log mot mig.
-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


Anonym

men när kommer nästa jag älskar den <3<3 :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: