2010-12-04
 18:34:05

noveller by beliebers

Del 40.

- Ska vi gå ut? Asså, jag menar att du kanske behöver vila? Men du inte kanske orkar? Jag vet att klockan är 11 på natten, men?
Sa Justin och tog bort sin hand från din mage.
Du nickade och började gå mot dörren.
Justin la armen runt din midja och log mot dig.
Ni var tysta på väg ut men helt plötsligt ringde din mobil.
Du stannade och tog snabbt upp den från din ficka och kollade på displayen; http://nikig.blogg.se/2010/november/oo.html
'' Lucas ''
- Shiet. Sa du
- Vad? Sa Justin och började gå närmare dig (Han hade fortsatt gått när du hade stannat)
- Nae, Ehm.. Melanie ringer. Jag blev rädd av signalen... Ljög du och svarade.
Justin gick iväg några meter och stannade där och han satte sig på asfalten.
Du pratade extra lågt så han inte skulle höra,
( - är du och ~ är Lucas )
- Hej? Vad är det?!
~ Hej gummz! Hur är det?
- Det är bra, men varför ringer du?!
~ Jooo, Jag skulle bara hälsa att huset du bott i är sålt!
Du fick en klump i halsen. Det huset betydde mycket för dig.
- Lucas, jag är VERKLIGEN inte glad över att du ringer, snälla sluta..
Du var tvungen att inte gilla Lucas, eftersom du höll på att bli ännu mer kär i han.
~ Sorry då, Men du, Jag är ledsen över det där, asså, Huset...
- Hur fick du veta att det var sålt?
~ Pappa köpte det till mig.
- DU RÖR INTE DET DÄR HUSET! DET SKA DU HA KLART FÖR DIG!
~ Hah, Du ska ha klart för dig att vi har ett kontrakt!
Du började tänke;
''Usch, Hur kunde jag ens stå ut med Lucas? Men han var ju så gulligt söt... NEJJ! Jag HAR Justin, Jag gillar INTE Lucas!''
Du la på och började gå till Justin, han låtsades sova. http://images4.fanpop.com/image/photos/14800000/Justin-Bieber-sleeping-3-justin-bieber-14875053-500-375.jpg
(Typ sådär, Han hade tyckt att du pratade länge, ahaha)
Du hostade till och började le.
- Hej! Sa du och satte dig brevid Justins huvud.
- Jasså? Äntligen klar nu? Sa Justin och tog tag i din hand och reste sig upp med dig.
Ni gick mot stora parken som låg i ett avlägset ställe, det var oftast bara Ca 15 personer där. Folket som gick dit gick oftast dit bara för att promenera, prata, läsa och ta det lugnt. Alla hade stor respekt för den parken.
Justin satte sig ner i det våta gräset och du satte dig bredvid.
- Titta vilka fina blommor! Sa du och sträckte dig efter en blomma.
- Japp. Men du är snyggare! Sa Justin och brottade ner dig på gräset.
- Hah! Sa Justin medan han låg ovanpå dig.
Ni var tysta men sen kysste ni varandra.
- Kom! Sa du och försökte resa dig upp.
- Va? Vart? Sa Justin och följde efter dig.
- Följ med, så ska du få se! Sa du och garvade.
Du stannade vid ett ställe som såg ut såhär; http://ljusochmiljo.se/userfiles/image/Enver_bilder/Font%C3%A4n-stor.jpg (Fast större fontän)
- WOOOOOOOOW ! Sa Justin och tittade runt.
- Häftigt va? Sa du
- Ja! Hur hittade du det här stället.
- Jag var bra kompis med han som sköter om trädgården här, fast då jag var liten..
- Du är väl liten? Sa Justin.
- Vaaaaah? Jaaaaaaaag? Liteeeeen? Skojar du? Jag ska ha barn, Justin! Om du inte visste det!
- Ahaha! Tror du?
Justin började putta dig sakta mot fontänen.
- Utmanar du mig?
- Kanske det.. Sa Justin och log.
Du puttade lätt i han i vattnet och du började skratta.
- Kom och ge mig en kram! Sa Justin medan han kravlade sig efter dig.
- Nejjdu, kanske lite senare! Sa du och skrattade.
Du skrattade så mycket åt Justin (han var BLÖT) så att du inte märkte att han drog ner dig i vattnet.
- AAAAAAAH ! Skrek du
- Hah! Kan jag få en kram nu då?
Du tittade in i hans ögon och sen puttade du ner han i vattnet, det var ganska djupt, men hans hår blev inte blött.
Sen hade ni vattenkrig i 2-3 timmar. Och när ni fick nog så såg ni ut såhär; http://bieberfever.se/images/2010/wet_sexy_justin_bieber_2010_shirtless_kim_kardashian-2_93739028.jpg
Ni joggade hem (Men du joggade lite långsammare p.g.a att du inte ville skaka om barnet för mycket)
När ni kom in så tog ni genast av er kläderna, Pattie var inte hemma, men ni visste inte varför.
Du tog på dig din favorit pyjamas; http://www.belfasttelegraph.co.uk/multimedia/archive/00031/pyjamas_31050t.jpg
Du och Justin gick och la er i sängen. Han hade bara kalsonger på sig.
- Godnatt! Sa du och kysste Justin.
- Godnatt! Sa Justin.
Men han var inte nöjd med bara en kyss, så han började hångla.
Sen så somnade ni...
DAGEN EFTER
Du och Justin vaknade ungefär samtidigt, ni sa inte så mycket då ni åt frukost. Ni båda var trötta efter igår kväll.
- Ska vi bara ta det lugnt och mysa idag? Sa Justin.
- Ja tack! Sa du.
Ni plockade undan frukosten från bordet och Justin satte sig vid datorn och du tog fram din bok: http://www.bokborsen.se/callbacks/article.php?formaction=thumbnail&maincat=1&id=12050441&size=large&m=1252162276
Ni gjorde lite olika i ungefär 3-4 timmar och sen sa Justin;
- Neeeeh, Ska vi se på någon film?
- Jaaa, Vi kan ju se Harry potter and The Deathly Hallows? Har hört att den ska vara ganska bra faktiskt?
- Jaaaa, Visst! Jag har faktiskt fått den av Usher. Han fixade den för han trodde att jag ville se den, och det vill jag ju. Sa Justin och började gå mot DVD-hyllan.
Du satte dig i soffan och klappade din mage.
Sen så knackade det på dörren.
- Justin, kan du öppna? Sa du.
- Självklart, min sköna. Sa han och la filmen på bordet och gick iväg mot dörren.
Efter några minuter kom Justin och LUCAS in i vardagsrummet.
- Hej Lucia.
- Stick Lucas! Sa du och ställde dig upp.
- Men du, jag kom faktiskt för att prata med dig.. Sa Lucas och började gå närmre dig.
- Ser du inte att hon är gravid? Hör du inte att hon inte vill att du ska vara här? Justin hade ställt sig mellan dig och Lucas.
Men Lucas var envis och.............
-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: