2010-12-12
 20:02:58

noveller by beliebers

Del 42.
1 timme senare.
Jag väntade på att Lucas skulle komma fram... Jag hade ringt honom för mer 5 minuter sen och han sa att han var på väg.
Det fanns många människor som tittade på mig och på min mage och det störde mig. Jag kolla sned hela tiden och försökte se lugn ut. Jag satte mig golvet medan jag hade min jacka på mina armar.
Plötsligt kände jag att nån var bakom mig. Jag vände mig om och där stod Lucas... Med sina vackra gröna ögon och hans lockig hår och hans fina tjocka läppar. Jag gick upp så snabbt jag kunde och kramade honom. Jag vet inte varför jag gjorde det men var bara tvungen... Det kändes som att det hade gått många år efter att vi träffades sist... Fast egentligen var det bara några dagar...
- Har saknat dig så mycket sa han och kände mig lukt från min hals.
- Jag har också saknat dig Lucas sa jag och plötsligt rann en tår från mina ögon.
- Gråt inte Lucia... Jag ska alltid vara med dig, jag ska inte lämna dig igen.
Jag blev tyst och försökte komma på nåt att säga... Men inga ord kom ut från min mun... Han var min kusin jag var gravid och var tillsammans med den underbaraste kille i hela jorden.
- Lucas... Jag... Jag är ledsen men... Jag är kär och är tillsammans med en annan...
Lucas kollade på mig i ögonen och sa
- Erkänn att du älskar mig fortfarande... Lucas tog mina händer.
Jag nekade och torkade mina tårar.
- Så nu är allt slut va? sa han och släppte mina händer.
- Vi kan... Vi är ju kusiner... Allt kan inte ta slut?
- Lucia du fattar ingenting!
Jag nekade och tog min jacka
- Jag tror... Jag tror jag måste gå nu.
Jag gick med långsamma steg... Det var svårt att lämna nån som jag hade älskat så mycket för några år sen...
Jag vände om mig och Lucas stod fortfarande där fast han hade sina två händer på hans ögon.
Jag märkte att han grät...
Jag försökte att gå vidare men det var nåt som inte ville att jag skulle göra det. Så jag släppte min jacka och sprang till honom.
Han märkte att jag var på väg till honom så han öppnade sina armar och kramade mig.
Jag kände hans lukt som jag älskade... Det har gått 2 år och kommer fortfarande ihåg hans lukt och känslan att kunna känna hans värme och hjärta klappa.
Han tog min hals och kysste mig... Kyssen var en kyss som jag för länge sen inte hade känt... Den var mjuk och varm... Jag kramade honom medan han kysste mig.
Men det var nåt inom mig som sa "Sluta genast" Jag släppte honom och tog hans hand.
- Jag kommer sakna dig...
- Jag med sa han och kysste min kind.
- Vi ses nån annan gång va?
Han nickade och log.
- Ta hand om bebisen sa han och smekte min mage.
- Det ska jag göra jag log tog min jacka och gick mot bussen som skulle åka om några minuter.

-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: