2010-12-21
 20:32:18

noveller by beliebers

- Vill du gifta dig med mig?
Jag hoppade upp och log
- Jaaa! sa jag och kramade Justin.
Justin kysste mig och sen tog han min hand.
Jag skakade lite och var nervös.
Han tog ut ringen från lådan och la ringen på mitt ringfinger.
Jag var den gladaste tjej i hela världen!
Justin kysste mig igen och sen smekte han min mage.
- Jag lovar att vara en bra man sa han och tog min hand.
- Jag älskar dig sa jag och kysste hans panna.

3 Månader senare.
Jag har redan fyllt 15 år! Nu är bebisen 5 månader och vi fick nyss veta att han var en kille! Han ska heta Jeason för att det är en blandning av "Justin" och "Jackson"... Jag och Justin hade bestämt att om det var en tjej skulle jag bestämma namnet och om det var en kille skulle han bestämma namnet... Men det blev en kille så han valde den fulaste namn jag hade hört i hela mitt liv!
Jag har inte sett min mamma inte heller min kusin... Fick nyss veta att min mamma hade flyttat till Sverige men jag bryr mig inte om henne längre...
Justin har slutat med hans World Tour och han ska börja göra konserter i Usa och Kanada ibland i Europa. Det var ett svårt beslut men vi tyckte att det var bättre att göra det än att han skulle sluta det han älskar att göra.
Jag ska börja gå till skolan! Jag går i nian och vill verkligen börja plugga igen. Melanie har flyttat till Peru men vi har fortfarande kontakt.
- Justin ska till skolan nu sa jag och skakade honom så att han skulle vakna.
- Ska jag lämna dig? sa han och log.
- Om du vill?
Justin gick upp från sängen lika snygg som alltid.
Han smekte min mage och kysste den.Vi gick ner för att äta frukost. Vi satte oss och Justin tog min hand.
- Har funderat på att köpa ett hus.
- Men Justin det behövs inte? sa jag och log.
- Men vi behöver ju lite mer plats till bebisen och till oss... Min mamma kan inte ta hand om mig hela livet?
Jag nickade och log.
- Men Justin... Alltså jag kan prata med henne om du vill?
- Nej, jag har faktiskt redan köpt den.
Jag åt en hel bröd på en gång och drack lite ljus.
- Du skojar sa jag medan jag försökte äta upp allt på en gång.
Justin nekade och log.
- Men Justin! Det behövs ju inte sa jag och spottade lite mat på hans ansikte.
Justin kollade lite sned och sa
- Jag har redan gjort det! Vi ska gå se den nästa vecka på onsdag och det är redan bestämt.
- Jag vet, jag borde vara glad men det är för mycket ansvar... Jag är inte mogen än! sa jag och suckade.
- Du är visst mogen! sa han och kysste min kind.
- Kom nu annars kommer det att bli sent.
Jag nickade och drack mjölken som var kvar.
Jag tog på mig min tjocka jacka och gick ut till Justin bil.
13 minuter senare
Alla tjejer stod utanför skolan och kollade på mig och på Justin. Jag suckade och gick ut från bilen.
- Justin, det var inget bra idé att du kom hit!
- Lucia, det gör inget!
Jag log och kysste honom.
- Vi ses då? sa han och smekte min mage.
- Ja det gör vi sa jag och kramade honom.
- Jag ska hämta dig efter skolan sa justin och kysste min panna.
Jag nickade och kom in till min skola.
Jag mådde inte så bra eftersom alla tjejer kollade på mig och på min mage och några snackade skit om mig.
Jag satte mig och väntade tills det skulle bli 20 över.
Plötsligt kom min lärare ut och sa att vi kunde komma in.
Jag satte mig på de första platserna och försökte lugna ner mig.
- Så nu börjar en ny termin! Och jag vill att ni ska presentera er för alla era kamarater. Ni ska komma hit framför alla
och berätta om er sa läraren.
Jag suckade och försökte andas.
- Du kan komma hit först sa läraren och pekade på mig.
- Jag? sa jag lite nervös.
- A du sa hon och log.
Jag gick upp från stolen och ställde mig framför tavlan.
- Så vad heter du? frågade läraren.
- Jag heter Lucia Svennson, jag är 15 år är född i Kanada och... Jag hann inte säga nåt för att en tjej räckte upp handen
och sa
- Hur många månader? hon pekade på magen.
- 5 månader sa jag och blev lite rödd.
- Det finns rykter om att du är tillsammans med Justin Bieber är det sant?
Jag nickade och log.
- Får jag sätta mig nu sa jag och log mot läraren.
- Visst sa hon och stirrade på min mage som såg ungefär såhär ut (http://www.google.se/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fstatic.blogstorage.hi-pi.com%2Fphotos%2Fsanna29.babyblogg.se%2Fimages%2Fgd%2F1169456055%2F87-dagar-kvar.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fsanna29.babyblogg.se%2Fr120%2FBerakning-av-min-graviditet%2F5%2F&usg=__3EHDSDkRVaH7YRftGk3hsIPDVTU%3D&h=448&w=600&sz=51&hl=sv&start=0&zoom=1&tbnid=m1aTTYiS-416BM%3A&tbnh=122&tbnw=163&prev=%2Fimages%3Fq%3Dfem%2Bm%25C3%25A5nader%2Bgraviditet%26hl%3Dsv%26sa%3DX%26gbv%3D2%26biw%3D853%26bih%3D392%26tbs%3Disch%3A1&itbs=1&iact=rc&dur=415&ei=PqwDTePUJM7oObi58KgB&oei=PqwDTePUJM7oObi58KgB&esq=1&page=1&ndsp=9&ved=1t%3A429%2Cr%3A5%2Cs%3A0&tx=134&ty=17)
Jag satte mig igen och alla stirrade på mig eller det kändes så iaf! Jag andandes in och ut men min mage gjorde
fortfarande ont... Jag var så nervös! Jag behövde Melanie just nu.
30 minuter senare
Jag satt och väntade på att nåt skulle hända... Nu hade vi rast i 50 minuter och jag hade ingen att prata med...
Ibland hatade jag så mycket min personlighet! Jag har aldrig vågat komma fram till nån för att prata eller
skaffa vänner!
Plötsligt kom en kille och satte sig bredvid mig.
- Hej Lucia sa han och log.
- Hej hej sa jag och log tillbaka.
- Jag sa rätt va? Du heter lucia!
Jag nickade och tog bort håret från mitt ansikte.
- Hoppas att din kille inte blir sur men du är vacker!
- Neej, inte alls sa jag och log.
- Jo, du är vacker!
- Tack så mycket sa jag och rodnade.
Han pekade på magen och sa
- Får jag smeka?
Jag nickade och han la sina händer på min mage.
- Jag hade en tjej... Hon förlorade barnet... Och jag var pappan.
- Oj, jag beklagar!
- Nja, det var länge sen... Men nu skulle bebisen vara 1 år...
Jag log lite snedd och sa
- Vad heter du då?
- Jag heter Fredrik... Jag är kompis med Cody jag vet inte om du kommer ihåg mig.
- Nej tyvärr sa jag och log.
- Ska vi gå äta nåt? sa han och log tillbaka
- Jag har inte pengar... Men jag kan följa med dig om du vill.
- Jag betalar sa han och tog min hand.
3 timmar senare
Jag satt och väntade på Justin.
Men plötsligt såg jag Cody. Fredrik kom fram till honom och log.
Jag gick upp och kom fram till Cody.
Han kollade på mig och sen på min mage.
- Oj vad stor den har blivit.
- Jag veet! sa jag och log.
- Hur mår du då?
- Jag mår jätte bra sa jag och visade min hand.
- Oj är jag bjuden då?
- Såklart! Men vi har inte planerat nåt än... Vi ska vänta tills Jeason födds.
- Jeason? Konstigt namn.
- Justins smak sa jag och suckade.
- Men du borde också ha valt.
- Ja men vi bestämde att om det var en tjej skulle jag bestämma namnet men om det var en kille skulle han bestämma namnet.
- Synd... Du borde ha bestämt namnet! ahaha
- ahahahhaha, tack Cody!
- Men nu kommer Justin men vi ses!
Jag kramade honom och sen kysste jag honom på kinden och sprang till Justin.
Justin kramade mig och kysste mig som aldrig förut.
Plötsligt märkte jag att han gjorde det för att Cody kollade på oss.
- Justin sluta sa jag och slog honom.
- Men vadå? Jag måste ju visa till alla att du är min tjej och ingen annans.
- Alla vet det redan sa jag och suckade.
Jag öppnade dörren till bilen och satte mig.
Justin satte sig också och började köra.
- Hur gick det idag då?
- Det gick... bra.
- Hurså? Vad har hänt?
- Justin alltså jag hatar min personlighet! Varför måste jag vara så blyg? Jag fattar fortfarande inte!
- Men det gör inget! Människor som älskar dig älskar dig för den du är!
- Men jag vill ju träffa andra människor!
- Men man träffar nya människor hela tiden!
Jag nickade och log.
- Lucia, jag har en överraskning åt dig!
- Vad är det? sa jag och log.
- Du får se! sa han och tog min hand.
Vi gick ut från bilen och öppnade dörren till huset.
Och där stod de! Mina kusiner!
-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


Justin Fan!!! <3

Fan vad bra!! Snälla skriv mer!!!! <33


Justin Fan!!! <3

Kan inte du skriva mer kan inte vänta längre!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: