2010-12-01
 19:22:53

noveller by beliebers

Del 38.

- Hej Lucia det var länge sen.
- Vem är det? sa jag rädd.
- Det är din pappa...
- Ja, Lucia. Jag ringde för att be om ursäkt och för att jag indra om vi kunde träffas?
- Varför kontaktar du mig nu för?
- För att.. för att… jag
Jag kunde inte lyssna klart för att Justin ryckte mobilen och la på.
- Varför gör du så för?
- Lucia… Jag kanske låter dum nu men ge honom en chans, han är ju trots allt din pappa. Du behöver någon…
- Men jag har ju dig?
- Jaa alltid älskling men någon förälder.
- Mm..
- Älskling lyssna jag kan följa med om du vill
- Mm…
- Varför håller du på sådär? Jag vill bara att du mår bra och att du känner dig älskad.
Han kom nära mig och kysste mig i någon minut, vi avslutade kyssen för att mobilen ringde.
- Ska jag svara? sa jag och tog upp min mobil från Justins hand.
Han nickade och jag klickte på den gröna knappen.
- Lucia snälla lyssna...
- Jag lyssnar sa jag och log mot Justin.
- Jag är ledsen för allt som hände!
- Pappa jag vet inte.
Det blev tyst och jag gick långsamt till den lila soffan.
Plötsligt hörde jag att min pappa grät.
- Pappa gråt inte snälla...
Plötsligt hörde jag en pip... Han hade lagt på.
jag la dig på soffan och försökte inte gråta... Justin skulle bli ledsen då och hela natten skulle förstoras...
Men jag lyckades inte... mina tårar rann ner och jag hade fått ont i huvudet.
- Lucia vi ska äta nu...
- Ja jag går ditt nu sa jag och försökte torka mina tårar.
Men Justin kom springande till mig och kramade mig.
- Justin förlåt... Jag vill inte förstora allt...
- Det gör inget gumman du förstör inte alls sa han och log.
- Tack för att du förstår...
Justin la sin hand på min mage och smekte den.
- Jag kan inte vänta längre sa han och kysste mig på min kind.
- Vänta för vadå?
Justin skrattade och sa
- För vad som kommer hända där uppe sa han och pekade uppåt.
- Fy på dig Justin! sa jag och slog honom.
- Ahahah jag skojade bara sa han och skrattade.
- Aha okej... Men då kommer ingenting att hända.
- Men lucia jag menade att jag kunde inte vänta längre tills han eller hon föds sa han och kysste min mage... Men jag menade faktiskt också om vad som ska hända där uppe.
Jag log mot honom och viskade i hans öra "Vi får se" du sprang till bordet och satt mig.
bordet såg ungefär såhär ut (http://www.google.cl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.lacomilona.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2009%2F07%2FHakkasan2.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.lacomilona.com%2Felegante-y-oriental-hakkasan.html&usg=__-94POpWqLB9pUrWO_znh-7MazUw%3D&h=332&w=500&sz=130&hl=sv&start=252&zoom=1&tbnid=GWfXhwTfwfEKzM%3A&tbnh=159&tbnw=221&prev=%2Fimages%3Fq%3Dcena%2Belegante%26hl%3Dsv%26biw%3D1280%26bih%3D863%26gbv%3D2%26tbs%3Disch%3A10%2C8070&itbs=1&iact=hc&vpx=602&vpy=285&dur=433&hovh=183&hovw=276&tx=111&ty=164&ei=1I7uTLTgGMmWOoraxbEK&oei=sY7uTPmJF5GhOrbroP4J&esq=12&page=12&ndsp=21&ved=1t%3A429%2Cr%3A2%2Cs%3A252&biw=1280&bih=863)
- Gud, vad fint du har gjort sa jag och sprang tillbaka till Justin.
Justin log mot mig och kysste mitt huvud.
- Ska vi äta nu? sa jag och satte mig igen.
Justin gjorde också det och tog din hand.
- Jag vill inte förlora dig sa han och kysste min hand. Jag blev så förvånad och glad... Han var verkligen mitt liv!
- Jag vet inte om du kommer ihåg... Men idag fyller vi 6 månader tillsammans sa han och log mot mig.
Jag blev tyst och log tillbaka men jag kunde inte tro att jag hade glömt det! Det var alltid jag som kom på sakerna och nu var det Justin... Jag blev förvånad och ledsen eftersom jag ville göra en överraskning åt honom...
Plötsligt kom du på nåt som han skulle verkligen älska och som du kunde göra om några timmar.
- Jag har också en överraskning sa jag och pekade uppåt.
- Du har redan sagt allt sa han och började äta.
- Justin jag menade inte det sa jag och log glad mot honom.
Han suckade och log tillbaka.
- Ska du inte äta ?
- Ja men jag tänker på nåt just nu.
- på vadå?
- Hemlighet sa jag och tog upp gaffeln.
15 minuter senare.
- Gud vad mät jag är sa jag och log.
- Hur kan du äta så snabbt?
- Jag har en till person inom mig sa jag och smekte min mage... Och jag var faktiskt hungrig sa jag och tog min tallrik till diskmaskinen.
- Justin skynda då!
- Jag vill inte... Mamma säger att det gör ont i magen om jag äter för snabbt
Jag kollade på honom och började asgarva
- Vad garvar du åt sa Justin och gick upp från stolen.
- Men asså ahahahahahahahhahahahahahahahahahah.
- Okej sa han och lämnade hans tallrik i diskmaskinen.
- Har du lugnat ner dig? sa Justin och kramade mig bakifrån.
Jag nickade och torkade mina tårar som jag hade fått för att skratta.
Vi gick till vardagsrummet och satte oss.
- Nu får du vänta här sa jag och sprang upp till våran rum där vi hade en liten väska.
Du öppnade den och tog ut (http://www.google.cl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fi01.i.aliimg.com%2Fphoto%2Fv0%2F11546381%2F2pc_Babydoll_Lingerie_With_Panty.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.alibaba.com%2Fproduct-free%2F11546381%2F2pc_Babydoll_Lingerie_With_Panty%2Fshowimage.html&usg=__3kpryP3xCuV2tXpFq-zYr7qlEC8%3D&h=427&w=304&sz=38&hl=sv&start=32&zoom=1&tbnid=6qhlRsPRh4_KsM%3A&tbnh=173&tbnw=123&prev=%2Fimages%3Fq%3Dbabydoll%26hl%3Dsv%26biw%3D1280%26bih%3D863%26gbv%3D2%26tbs%3Disch%3A10%2C800&itbs=1&iact=rc&dur=417&ei=d5LuTMqEEsqbOtav0a0K&oei=Y5LuTOutCcHqOfWWgP4J&esq=2&page=2&ndsp=31&ved=1t%3A429%2Cr%3A28%2Cs%3A32&tx=13&ty=70&biw=1280&bih=863? kom ihåg att hon var gravid och att hon var inte så small heller så hon såg inte så small ut)
Jag satte på mig den och tyckte att den såg konstigt ut eftersom jag hade aldrig haft på mig den... Jag fick den för 1 år sen men hade inte ens rört den... Jag var nervös men ville samtidigt gå ner.
- Lucia kom ner då!
jag la lite läppstift på mina läppar och gick ner långsamt med en lång tröja på mig...
Jag satte mig bredvid Justin och jag kysste honom... Man märkte att han ville ha nåt mer än kyssar (ahahahah).
- Justin vänta jag orkar inte okej? Jag ville att det vore en överraskning så jag gjorde som att jag inte ville.
- Men Lucia ...
- Vadå? Kan du inte acceptera mitt beslut?
- Ja jag kan göra det sa han och kysste min kind.
- Nu ska jag gå upp och ska sova...
- Jag följer med.
Du gick långsamt upp och när vi var redan i rummet tog jag bort väldigt långsamt tröjan som jag hade på.
Justin stod och stirrade på mig.
När jag hade redan tagit bort tröjan kom Justin till mig och kysste mig.
Han la mig på sängen och kysste min hals sen kom han ner till mina bröst och smekte de medan vi kysste varandra...
Ni kanske tror att vi gör det för att vi vill bara men nej... Vi älskar varandra och vi gör det för att vi inte kan leva utan varandra.
Sen tog smekte han min mage med en hand och med den andra smekte han mina ben.
Jag hade börjat stöna... fast högt även om han inte gjorde nåt än (ahahahahah)
Justin log mot mig och sen kysste han mig.
Efter några minuter var det min tur.
Jag tog bort hans tröja och kysste honom medan jag la min hand på hans kalsonger (under hans byxor såklart han hade inte tagit av byxan än)
Jag smekte hans **** (Jag har ingenting att kalla hans ni vet vad för så det är därför jag skriver ***)
Efter några minuter tog jag bort hans byxa och hans kalsonger och han la sig på mig.
Jag log mot honom och sa "Jag älskar dig Justin" Han log tillbaka och sa "Du är mitt liv Lucia"
Sen öppnade han mina ben och tog in den (ahahahahahhahahaha jag garvar ihjäl mig när jag skriver såna här saker ahahah)
Först gjorde det lite ont även om jag hade gjort det förut med Justin...
Men sen blev det skönt och jag stönade högt.
När vi kom till orgasmen la jag mitt huvud på hans bröst och somnade tätt intill varandra.

NÄSTA DAG
Jag hörde att nån knackade på våran dörr.
Jag gick upp från sängen och tog på mig min pyjamas.
När jag öppnade dörren såg jag att det var Pattie.
- Hej sa jag och försökte att inte öppna dörren så mycket för att hon skulle se Justin nacken annars(bahahahahhahahaah)
- Vad händer där inne sa Pattie och kollade på mig.
Jag log mot henne och nekade med huvudet.
- Jag måste berätta nåt... sa Pattie.
Jag nickade och stängde dörren till våran rum.
- Din pappa är i sjukhuset.
- Vad har hänt sa du snabbt.
- Han ska dö om några dagar... Det enda han ville var att få träffa dig... Snälla Lucia du måste gå ditt.
Plötsligt märkte jag att jag hade börjat gråta.
Jag kände hur jag skakade av rädslan...
-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


Fatbardha

Hej:)

Va med i våran Julkalender på våran JB blogg och ge dig själv en chans att vinna:)

Vi hoppas du är med för då kan det bli just du som vinner:) KIKA IN

http://thefanofjustinbieber.blogg.se



PUBLICERAT: 2010-12-01, 19:29:59 | URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Julia

asso du e fett seg med novellen, den är ju typ 1 eller 2 kapitel före än vad den är i bloggen, om du kollar på Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB, så ser du att den är före?



Menar absolut inget illa med denna kommentar, vill bara säga det till dig :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: