2010-12-22
 12:14:59

#stophatin'

Asså nu håller jag på och bli galen, människor har börjat hata (skicka hot brev/kalla henne bitch/hora) Selena Gomez bara för att hon "dejtar" Justin. Seriöst det räcker hur länge tänker vissa "beliebers" hålla på sådär? Dem är bara vänner och vad händer nu om dem ens dejtar? INGET! Justin kommer dejta förr eller senare vad ska ni göra då? Sluta försöka vara överbeskyddande hela tiden för ni förstör bara för Justin och hans förhållande. Sluta hata och vara avundsjuka och börja le för Justins skull.....
 Jag säger inte att ni ska älska men ni bara ni låter Justins "tjejer" vara. Är man en riktig belieber så ska man vara glad för honom och inte bli sur varje gång han ses med en tjej, tänk om ni skulle vara tjejen skulle ni vilja bli hatade av miljoner av människor pga ingenting?!?!
Samma gäller Jasmine V hon förtjanar inte att bli hatad hon heller.


taika

Tycker exakt samma! Jag blir så sjukt trött på folk som kallar sig ''belibers'' men så fort det går rykten om Justin & en tjej börjar dom hata henne & kalla henne massa saker och sånt. Jag menar, vill dom inte att Justin ska vara lycklig? Jag skulle vilja att dom gick fram face 2 face till Justin och berättade vad dom tyckte om hans tjej kompisar, så patetiskt.



PUBLICERAT: 2010-12-22, 12:32:55 | URL: http://taikasbilder.blogg.se/
Fanny

bra skrivet :)


Anonym

de e inte justin på bilden ;) ,de e han dära Austin


Anonym

dom på bilden är inte justin och selena utan jake t austin och selena!!!!

man kan tro att det är justin men det är jake t austin !!

ville bara säga det :)


Anonym

Det där är Jake t.Austin hon kramar:)


Dina

Jag ska säga dirket ut jag har aldrig hatad nån av de tjejerna som justin är med:) för jag bryr mig inte. tänkt om man själv var tjejen Som justin dejtade:O


ulliiisss ღ

dom borde inte kallas Beliebers...



PUBLICERAT: 2010-12-24, 14:32:55 | URL: http://ulliiisss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: