2010-07-30
 22:13:53

hur gilla jag justin bieber och hur starta jag en blogg om honom?=O

En läsare ville att jag skulle skriva om hur jag börja gilla Justin och hur jag startade en blogg om honom och jag kom på det nu...
Sorry!!

Men jag kan ta det nu right?
Jag börja gilla Justin slutet av oktober / början av november.
 Hur? Jo, jag ÄLSKAR youtube och speciellt då det är kallt ute sitter jag hemma jätte länge och youtubar. En dag stod det på min youtube sida att dem rekomendera en video för mig som var Where are you now, jag lyssna på dén och tyckte om den. Jag kolla på flera videos av Justin under veckorna då jag blev riktigt kär i honom den 16:de Novemver 2009 efter att jag hört Common Denaminator
Jag startade en blogg ett par veckor senare efter att jag lärt mig ganska mycket om honom, jag fick faktist idén av att starta en blogg av min syster då hon hade en blogg om Drogba!
 Så den 5 December 2009 startade jag Sveriges andra blogg om Justin!
Första gången jag såg Justin var ungefär för två/tre år sen efter att jag kollat på With you videon med Esmee Denters! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: