2010-07-25
 10:48:16

jusitn är med i intouch!

 
In Touch
JUSTIN BIEBER:

JAG SPARAR MIG ÅT DEN RÄTTA

Den unga stjärnan tänker vara oskuld tills han gifter sig.

16-årige Justin Bieber har miljontals fans som kastar sig framför hans fötter varje dag, och han skulle kunna välja och vraka ibland vackra tjejer. Men stjärnans älskade mamma, Pattie Lynn Mallette, avslöjade nyligen att Justin tänker förbli oskuld tills han gifter sig. "Han har uttryckt en önskan om att hedra kvinnor och behandla dom med respekt." sa Pattie Lynn på E!'s Justin Bieber: MyWorld- specialprogram nyligen. "Förhoppningsvis förblir det så."
Justins religiösa uppväxt har påvärkat stjärnans beslut att vänta med intimiteten tills han gifter sig.
"Justins mamma är förmodligen förtjust över att han har avlagt ett avhållsamhetslöfte", säger en källa till Life & Style. "Hon är en väldigt fin kvinna, och han avgudar henne. Han skulle överväga att göra vad som helst för att göra sin mamma glad."
En annan faktor: Justin lika religiösa ex-flickvän, Caitlin Beadles, som han fortfarande har en stark förkoppling till. Som Life & Style tidigare har berättat återförenades de båda nyligen på Bahamas. Justin kanske hoppas på att romansen ska ta fart igen - och han ser henne förmodligen som någon som är värd att vänta på. "Justin och Catilin lärde varandra eftersom hennes föräldrar står hans mamma nära", säger källan. "Båda familjerna är väldigt religiösa."

ÅNGRAR SIG INTE
Trots det faktum att unga tjejer blir som galna när de träffar honom är tonårsstjärnan tydlig med att han inte vill komma fansen för nära. "En gång blev jag verkligen besviken på en tjej som var utanför mitt hus, och hon var ett stort fan", har han sagt. "Jag gick ut ur bilen för att ge henne en kram, och då försökte hon kyssa mig. Jag frågade "Varför försöker du kyssa mig, jag ville bara ge dig en kram. Borde inte du respektera mig?" Genom att avlägga ett avhållsamhetslöfte blir han en fin förebild för många av hans unga fans. "Han pekar ut ett vettigt och uppnåeligt sätt att leva, även om man får försöka vissa saker", säger avhållsamhetsexperten Chris Morales på Goretti Group.
Och Justin tycker inte att han går miste om något genom att förbli oskuld. "Det är helt klart svårt att hitta en tjej som tycker om mig för den jag är", har han sagt. "Man måste vara försiktig. För tillfället har jag fullt upp ändå. Jag har bara kul och umgås med tjejer - utan att ha sex."


-Bieberfever



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: