2010-07-25
 10:57:12

justin är sugen på att komma till sverige

Justin Bieber 16: Jag vill resa dit tidigt nästa år.

Han är kung på youtube.

Men med framgångarna kommer ryktena.
Under de senaste vacorna har Justin Bieber varit död, ihop med Kim Kardashian och Lamborghini-ägare
-Nya konstiga rykten om mig startas varje vecka, säger han till nöjesbladet och suckar tungt.
Videon till "Baby" är den mest klickade i youtubes historia. Miljontals fans är som galna i den 16-åriga idolen.
När det började florera rykten på nätet om att han var död var Justin tvungen att förneka det via Twitter.
 
"Bryr mig inte"
Men nu har skvallret blivit för mycket.
- Jag kan inte kommentera allting som skrivs om mig på internet. Idag bryr jag mig faktist inte så mycket mera, säger han.
Ett av ryktena som går är att Justin skulle ha fått en Lamborghini av P Diddy.
Det avfärdar ha som nonsens. Däremot ligger det något i skriverierna.
- Han lovade mig faktist en Lamborghini i 16-årspresent. Men jag fick den aldrig, säger han.
 
"Ingen flickvän"
Vidare har bilder där Justin Bieber promenerar i hand med Kim Kardashian läckt ut på amerikanske skvallersajter.
Att de skulle ha något mer än en vänskaplig relation avfärdar han.
- Jag har ingen flickvän. Men jag vill definitivt ha någon. Just nu passar det inte, jag reser alldeles för mycket.
Justin Bieber har inget sverigebesök inplanerat, men han vill klämma in en visit i sitt späckade schema i framtiden.
- Jag är sugen på att komma i början av nästa år, säger han.

- jdb



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: