2010-07-01
 23:13:40

JUSTIN INTERVJU...

Klicka för stor bild

- Vilken är ditt favoritresmål?
Justin: Jag tycker verkligen om tropiska platser, men jag gillar även att åka hem till Stratford när det går. Jag älskar också att semestra på Atlantis på Bahamas därför att det finns mycket för mig och mina vänner att göra där. Förra gången jag var där, fick vi simma med delfiner och spela golf och basket på stranden!

- När du reser, vad är det för saker du absolut måste ta med?
Justin: Definitivt min iPod. även min laptop, därför att jag alltid gör musik och kan prata med mina vänner. 

- Vilka är dina fem favoritstäder?
Justin: Stratford i Ontario. Tokyo är fantastiskt! Los Angeles. Sydney är otroligt. Och sen måste jag också säga Atlanta eftersom det är mitt andra hem. 

- Vilket land har flest hödljudda fans?
Justin: Jag tror det är mitt hemland, Kanada, som har flest högljudda fans. Det känns otroligt att få sådan kärlek när jag kommer hem. Det är alltid fantastiskt när jag får det stödet, men att kunna förenas med mina Kanadensiska kamrater är underbart!

- Vad tar du reda på innan du åker iväg på en resa?
Justin: Jag gillar att se vad som händer på ett speciellt ställe och se vad som finns att göra där. Om det ser ut och verkar som att jag kan ha roligt där, åker jag gärna dit.

- Vart skulle du vilja åka där du aldrig har varit innan?
Justin: Jag skulle gärna vilja åka till Brasilien. Jag har aldrig varit där, men jag har hört att det är vackert. 

- Vad är ditt bästa semesterminne?
Justin: Troligen från förra gången jag var i Paradise Island. Mina vänner och min familj var där med mig, och jag kunde koppla av och ha det bra. Att simma med delfiner (i Atlantis’s Dolphin Cay) var en häftig upplevelse.


- JDB.BLOGG.SE



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: