2010-07-14
 11:52:08

justin saknar dina vänner i canada!

Justin berättade att han saknar hans bästa vänner nu att han är en global popstjärna. Han avslöjade: "Jag gick i skolan tills jag var 13 och mina bästa vänner Chaz och Ryan är fortfarande kvar. Jag saknar dem, men det är definitivt värt det. " Men han sa att han fortfarande får se sina kompisar genom att flyga dem till den plats där han är. Justin sa: "Jag får flyga dem över att se mig ganska regelbundet." Och Justin sade berömmelsen han upplever nu är mycket annorlunda än hur det var för ett par år sedan. Han sa: "Folk i skolan visste inte ens att jag kunde sjunga, men jag idrottade och människor var svartsjuka - kallade mig en 'show-off'. Men jag försökte att inte ta det för allvarligt. "


-mtv/jbd.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: