2010-07-19
 13:06:55

Sean kingston om justin



Var du nervös när Justin körde din Ferrari?
Jag var galet orolig i början, Nej, Bieber krascha inte min bil! Men då tänkte jag att det är Justin Bieber så om han kraschar den kommer han lämna över en fin check så jag kan gå och köpa en helt ny Ferrari, en nyare en! Ungen är 16. Han hade sitt körtillstånd. Det var riktigt kul.

Vad är det som gör Justin så cool? Justin är så ödmjuk och så charmig! Man måste älska honom! Min mamma säger att hon vill packa ner honom i hennes resväska och behålla honom! Nä, han är en bra kompis. Det är min lillebror, liksom.

Vilken är den bästa delen av att skriva låtar med Justin? Jag kunde skriva vadsomhelst och han kommer att göra så det låter mycket bättre eftersom hans röst är så fantastiskt! Jag skulle kunna skriva en låt som går : "Bla, bla, bla" och han kommer att sätta sin ton det och det skulle låta fantastiskt. Det skulle bli hit rekord!
-oceanUP



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: