2010-06-11
 17:07:42

asia & Kerstin

Mitt namn är Asia Ida Ahmed, är 14 år och bor i Stockholm. Jag har varit drabbad av Bieber fevern sens slutet av oktober 09 (fast än jag upptäckte Justin tidigare), så nu botar jag mig med Justin Bieber låtar, bilder samt annat material.På fritiden brukar jag hänga med kompisar, ''stallka'' Justin Bieber(som vissa säger)
och kolla på TV. Jag hatar tomater (något jag inte har gemensamt med Justin :(), vilket betyder att jag inte kan äta pasta bolgounese som är Justins favvorätt, men om han tar ut mig på en dejt tvingar jag mig själv och äta det, haha!


Mitt namn är kerstin, är 13 år och bor i stockholm. Jag har haft bieberfever ganska länge. Love me och baby är låtarna jag alltid brukar lyssna på och sjunga, Men om jag ska välja två favorit låtar som justin sjunger är det nog '' Stuck in the moment''  och ''love me'',Några saker som jag har gemensamt med jb är att jag ogillar tjejer med mkt smink och älskar vindruvor och gillar tomater. På fritiden brukar jag hänga med vännerna och äta mkt(jag är inte tjock, jag väger nåt med 40-45 tror jag). Älskar att shoppa och jag dööör för justins hårfrisyr,

Många av mina vänner har frågat mej om justin är min favo kändis, Tyvär är han inte men jag gillar honom iallafall Galet mkt, Den jag gillade innan jb och min favorit är Robert pattinson. Så det är inget fel om jag bloggar om justin bieber medans robert är min favorit. För er som bara ville veta :D !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: