2010-06-04
 21:02:19

blogg(?)

Vet att jag inte typ bloggar om vissa saker, men grejjen är att andra bloggar skriver det och jag vet typ att ni redan läst om det, som exempel kan vi ta ryckten om hans föräldrar, ja att hans pappa typ dissa dem blablabla...
Jag kan inte påstå att alla redan läst om det men dem flesta har!
 Så nu tänker jag fråga er om ni verkligen tycker att jag ändå ska skriva om det ni redan läst om, dissa mig inte nu och kommentera! ;D



Put your hands up.... :D (Idag)


Sophie

ÅÅÅÅH, han är så sjukt snygg!



PUBLICERAT: 2010-06-04, 21:59:36 | URL: http://sophiecollins.blogg.se/
susanna

ja de ska du göra vem fan bryr sig om alla andra forsätt så som du gör en skit bra blogg,jag älskar JUSTIN BIEBER ♥♥♥♥


erica

jag läser ingen annan jb blogg så för mig fåru de ;)



PUBLICERAT: 2010-06-04, 22:43:41 | URL: http://perkojussan.blogg.se/
Ilakia

jag tycker du borde det, för säkethetenskull :)


Anonym

skriv ner de :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: