2010-06-15
 17:21:13

Dagens fråga :D!


Anonym

så länge han är lycklig är jag lycklig! <33


Anonym

jag ser ingen mening i att bli arg, för han och jag kommer ändå aldrig lära känna varandra. Klart jag skulle bli glad, men det finns ju lixom ändå hopp att vi träffas (A) hihi. jag tycker justin och jasmine villegas skulle vara supersöta tillsammans, även selena gomez. :)


Sadia ♥

jag skulle bli glad för hans skull :) om han är lycklig är jag det :D



PUBLICERAT: 2010-06-15, 18:20:42 | URL: http://saddiz.blogg.se/
clara

jag skulle bli glad för hans skull:). ja menar jag tror inte att jag hade fått chans att få träffa han men man vet ju aldrig ;) hehehe....

men ja iallafall jag hade blivit glad för hans skull:)


Adela

glad :)


Amanda

Jag skulle bli glad!! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: