2010-06-02
 19:21:09

!

Irreteras på folk som tar mina inlägg -.-
Jag svär jag såg just en tjej som kopiera ett helt inlägg som är mitt asså hon kopierade och klistrade in, jag lovar jag kollade allt mina smileysar bilder och allt -.- (?)
Jag har sagt det flera tusen miljarder gånger!
Det räcker ta inte mina bilder eller något och om ni gör det säg det till mig, jag har faktist kämpat för att få alla bilder samt texter och sånt så folket visa hänsyn!
 När jag tar en video/bild/text från en blogg SKRIVER jag ner deras namn, inte ens så gjorde den där tjejen...
Är jävligt arg nu men säger det här o nu SLUTA TA MINA BILDER/VIDEOR/TEXTER!


Slut snackat om det och hoppas ni förstår!

The voice kan antagligen inte sluta prata om vår lilla sockertopp...

VIDEOPREMIÄR: Se Justin Biebers nya Karate Kid-video

justin-bieber-shirtless-pic_0

Kolla in nya videon med Justin Bieber som tillsammans med Will Smiths 11-åriga son Jayden gör låten "Never Say Never" för soundtracket för kommande filmen "Karate Kid".


Carolina [fotograf]

Hatar sånt. Vet folk som tar mina bilder och säger att de själva fotat :S



PUBLICERAT: 2010-06-02, 20:54:04 | URL: http://caroflina.se
niyat

Men om du inte vill att nån ska ta dina bilder eller kopiera det du skrivit.

Varför skaffar du inte bara högerklicks skydd ?



PUBLICERAT: 2010-06-02, 22:22:22 | URL: http://[email protected]

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: