2010-06-24
 10:38:42

frågor&svar till Justins hårstylist, Vanessa Price

Hur länge har du arbetat med Justin?
Jag träffade Justin ungefär ett år sedan, när vi sköt konstverket för sitt första album, My World. Det har varit en virvelvind sedan dess!

Vad vill ni lyssnar ni på när ni arbetar tillsammans?
När jag klipper Justin's hår vi brukar ha lite musik i bakgrunden, men jag föredrar när han sjunger till mig!

Hur är det att arbeta med honom?
Justin och jag har alltid mycket roligt. Han har alltid en klar idé om vad han vill, och jag får för att utföra den och göra den ser bättre ut. Det har alltid varit ett samarbetsprojekt.

Varför tror ni Justins hår har blivit en sådan "sak"? Människor är besatta!
Jag vet inte varför folk blir besatt av något som liknar en frisyr! Jag tror det handlar mer om hela paketet. Han är så vacker och så begåvad ung man, så vem skulle inte vilja se ut som honom! Åh, och swaggerm. Han har swagger.

Vilka produkter använder du i håret?
Tro det eller ej, jag använder aldrig  produkter till Justins hår. Det bara inte behöver! Men för killar som vill få hans blick, kan jag föreslår att du använder en texturizer med glans, som Davines "Definiera Texturizer eller Nr 1 Finest Oil Icke-Oil.


Klicka för stor bild



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: