2010-06-20
 15:29:05

Justin Bieber säger så här till Seventeen:

Du har en privatlärare nu, men hur var du i skolan? Jag var på basket laget och team schack. Jag hade faktiskt inte många vänner i skolan. Killarna var svartsjuk att jag var så duktig på sport, så dem snacka skit om mig. Men jag hade många flickvänner.

Är du orolig för att komma in i målbrottet? Vi har haft några ändringar på de höga tonerna på "Baby". Jag kan inte ta dem längre. Men jag tittar på Justin Timberlake och Usher. De började som unga sångare, och de utvecklade och hade ännu bättre karriärer när de blev äldre, så tror jag att det bara är nu.

Verkar som om du har en framtid i komedi: Jag skulle vilja göra filmer, som ska visa min komiska sida och min allvarliga biverkningar. Jag vill gärna göra en sport film, liksom en om hockey .. Ju hårdare du arbetar desto mer framgångsrik du kan bli. Detta är bara början.
 
Vad har du planerat för din resa? Det kommer att finnas massor av dans och massor av explosioner. Det ska bli spännande.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: