2010-06-12
 09:55:52

justin ''död''

Justin är ''död'' enligt Fox News. Han har antagligen gått på knark och är nu död. Hans mamma ringde till polisen och hans vän Jaden Smith säger att han förstår att han knarkar ( påhittat)! Fansen har blivit hysteriska och hoppades att dem aldrig var kära i honom för att han var en knarkare!
 
DETTA ÄR INTE SANT OCH VILL KLARGÖRA DET FÖR ER HAN TWITTRADE FÖR 8 TIMMAR SEDAN OCH ENLIGT FOX NEWS SÅ DOG HAN UNDER GÅRDAGEN!

ALLT DETTA ÄR PÅHITTAT VARKEN PATTIE,JEREMY,USHER,SCOOTER, OCH ''THE TEAM'' SKULLE ALDRIG TILLÅTA JUSITN KNARKA ELLER NÅGOT LIKNANDE!

Usher sa ju...
"Jag ger honom inte samma tips som P Diddy gav mig.. sex, droger och alkohol funkar inte riktigt med Justins image. Han är påväg mot rätt riktining, jag har sagt åt honom att inte göra något jag gjorde."
Klicka för stor bild


Roshmi

Vilken tur att han inte e död :)

Jag undrar hur många läsare ni har varje dag och hur många tävlande kommentarer har ni fått till tävlingen?



PUBLICERAT: 2010-06-12, 11:44:32 | URL: http://roshmis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: