2010-06-13
 15:51:26

justin tårögd...?:(



Är det bara jag som tycker att han blir tårögd eller är det så??? ''/


emma

Han var bara sjuk och inte ledsen som tur e.. :)


Anonym

han var förkyld


y.anyels (yelena anyels)

det hörs som om han e förkyld jag är det också och jag älskar att sjunga med och jag låter som om någon har slagit mig eller som om något fasnat i halsen på mig men ändå och JAG ÄLSKAR DEN HÄR BLOGGEN JAG BEHÖVER BARA TITTA PÅ EN BILD ELLER INLÄGG SÅ HAR JAG FÅTT VETA JÄTTE MYCKET OM HONOM!!! OCH JAG HAR FÅTT SVAR PÅ MASSOR AV FRÅGOR PÅ DEN HÄRA BLOGGEN!!! TACK SÅ MYCKET!!<33


Rebecca Bieber

Bara förkyld :)



PUBLICERAT: 2010-06-14, 16:36:05 | URL: http://rebeccabieber.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: