2010-06-11
 19:27:55

justins föräldrar...

Justin Bieber pratade  med TWIST om intensiva känslor han gick igenom när hans föräldrar skildes: "Mina föräldrar uppdelning är definitivt inte en av höjdpunkterna i mitt liv. Det är sorgligt, (i en skilsmässa) ungen upplevelser känsla som en av sina föräldrar kvar. Det gör du inte mår så bra. "

Justin kände övergiven när hans pappa flyttade ut men när han växte upp, kunde han släppa ut alla sina uppdämda känslor genom låtar: "Den mest personliga låt jag har skrivit är" Down to Earth ", eftersom det handlar om hur min mamma och pappa splittrades när jag var i unga år. Det är bara om vardagliga livet och hur det är kamp. "

Nu Justin delade sin sång, han kommer att acceptera sina föräldrars separation: "Jag tror att många barn har fått sina föräldrar separerar, och de bör veta att det inte var på grund av något de gjorde." Och varför Nick Jonas är känslan som det tredje hjulet


Erica

Hej, :D

Jag har precis börjat följa denna underbara blogg, och jag gillar den riktigt mycket. Vill jag ha reda på något om snyggingen ( JB ) så går jag bara in här ;D Men detta inlägget var riktigt beundransvärt. Både tll dig som la ut det och till JB själv. Fortsätt blogga som aldrig förr, tjejen ;P Och en stor kram till JB som bara genom att göra det han älskar att det finns lite mindre lonely girls här i världen ;P



Tack till er båda <3:P

En trogen förjare



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: