2010-06-15
 09:26:47

Kändisar som tycker att Justin är bättre än dem !


Megan Fox

Usher tror att Justin Bieber karriär kommer att vara mer framgångsrik än den egna, eftersom 16-åringen är en "mer begåvad musiker" än han var som tonåring.

Usher blev väldigt imponerad på one time låtens popularitet.
Usher sa : "Du har inte sett det bästa av honom. Han är en pop-mani som The Beatles. Bandet startade som ren pop konstnärer och se vad de blev med åren.Justin påminner mig om mig själv i den åldern, bara han är en mycket talangfull musiker än jag. Han lärde sig spela piano och gitarr. Jag kunde inte, så han har denna fördel.Det handlar inte om hans ålder och vi kommer aldrig att blidka en folkmassa. Lyssnarna kommer att växa med honom. Jag började när jag var tonåring. Nu, 45 miljoner album senare ..."


TVILLINGARNA

va kul :D



PUBLICERAT: 2010-06-15, 10:06:49 | URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
ida myrin ♥

skitsnygg blogg!



PUBLICERAT: 2010-06-15, 10:39:01 | URL: http://myrins.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: