2010-06-06
 20:52:21

Så här tycker dem om varandra... ( Cheryl cole & Justin Bieber)

Cheryl Cole har berättat att hon är kär i Justin Bieber för Roberto och Margherita Taylor backstage på Summertime Ball.

 "Jag skulle inte emot att arbeta med någon av stjärnorna på bollen", sade hon, "men jag tycker Justin Bieber är riktigt söt. Jag har träffat honom en gång tidigare ".

Ena stunden är det Cheryl Cole bekänna sin kärlek till Justin Bieber, i nästa ögonblick är det Justin Bieber bekänna sin kärlek till Cheryl Cole. Vi vet att vi är på Wembley att vara värd det största partiet av sommaren, men det kan också vara en liten romans på korten också.

På frågan vem han tyckte om att titta på Wembley: s stora scen, fick Justin rakt på sak.

"Jag ser fram emot att se Cheryl Cole. Hon är varm ... jag hör att hon är singel, tänker jag att vi kanske kunde ..."

Hör om vem Justin skulle vilja "arbeta" med

På sin efterlängtade spelning på Wembley Stadium i dag avslöjade Justin att han hade en del överraskningar i
rockärmen.

"Jag känner mig bra. Jag är verkligen entusiastisk över att spela med så många bra artister [och] att det kommer att bli en speciell gäst ansluter mig ".


Första gången dem träffades..(enligt min källor!)


Source


y.anyels!!!

den dära tjejeen liknar min franskalärare (samira)!!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: