2010-06-09
 14:26:33

TÄVLINGSDAAAAAAAAGS!



BLOGGNINGEN KOMMER MINSKAS DEM TVÅ /TRE SENASTE DAGARNA!


Noura<333

Hejsan :D jag läser eran blogg för att jag är ett jätte stort fan av justin och vill veta vad som händer just nu i justins liv :D Ha det bra!



PUBLICERAT: 2010-06-09, 15:03:59 | URL: http://nuura.blogg.se/
justin bieber fan

jag läser din blogg för den är så klart bäst!!!!justin bieber är mitt liv jag vill ju få fackta om honom sen såg jag din bästa justin blogg!!!:D


Amanda

För att det är kul att läsa om Justin Bieber!


Roshmi

Hej,

Jag läser er blogg eftersom jag gillar Justin Bieber, först tyckte jag att han var jätte ful. Nu tycker jag att han e snygg, snäll och har vacker röst. Er blogg har mycket fakta om det som händer honom varje dag, det finns flera bloggar om honom. Men denna blogg uppdateras varje dag och alla nyheter ni ger om honom är sanna och det kan man också få höra från olika kanaler på tv och skvaller hemsidor. Men denna blogg är inte som en skvallerhemsida denna blogg är en blogg om Sanningen Om Justin Bieber. Därför läser jag denna blogg och att den också är på Svenska är en fördel för mig. Eftersom jag inte orkar läsa på engelska om honom. Om ni slutar blogga eller orkar inte blogga längre om honom. Ge då över bloggen till någon annan. Ta aldrig bort bloggen. Eftersom här finns sanningar om Justin, Kram <3



PUBLICERAT: 2010-06-10, 14:17:40 | URL: http://roshmis.blogg.se/
sharlin

Jag e justin bieber fan och du får reda på saker som jag inte får som e nytt.

Och du har ern skitbra blogg och jag har skrivit in på min blogg eran adress för justin bieber fans!



PUBLICERAT: 2010-06-10, 16:42:47 | URL: http://sharliineliisha.blogg.se/
sharlin

Jag älskar justin drew bieber och det står saker som e nytt om han som jag vill veta eftersom jag vill veta allt som e nytt om han :D

Älskar er sidan har till och med skrivit in eran adress i min blogg www.sharliineliisha.blogg.se

>det e om mig o justin <3



PUBLICERAT: 2010-06-10, 16:45:42 | URL: http://sharliineliisha.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: