2010-06-30
 12:30:45

Justin om sina ryckten ;D

Justin Bieber har ridit till pop stjärnstatus i en kort tid och med berömmelse kommer en handfull av rykten.

Har dock Bieber tagit till sitt Twitter-konto för att ställa dem alla direkt. Han twittrade, "låt oss ta dig tid att svara på några galna rykten .... Det är alltid roligt ..." Han fortsätter sedan att lista ut en rad rykten som uppenbarligen falsk. De innefattar:

- Ett ... Jag är inte död. Jag var tvungen att kolla på den här ... men det visar sig att jag är levande

- Två ... min mamma är en moralisk kvinna ... låt oss bara skriva att ett för vad det är ... för att ryktet bara räknats och wierd för mig ...

- 3 ... Jag har inte gått med i Illuminati eller någon annan sekt. Jag är en kristen och jag ber inför varje utställning och är tacksam för varje välsignelse ( då fick jag ett svar på min fråga!!)

- 4 - Jag är inte Peter Pan ... Jag växer upp och min röst kommer att förändras, men inga bekymmer Jan Smith är den största sångpedagog någonsin ... starkare än någonsin!

- 6 - Jag är inte 10 meter hög och jag kan inte skjuta eld bollar från min rumpa .... Det var Braveheart

- 7 - Ja det gjorde vi hoppa 5 .... Varför??? Jag vet inte ... 0,5 var chillin och ville inte gå med i nöjet

- 8 - @ asherroth är inte min riktiga big bro ... han är bara de stora bro i vänskap ... vi har Bromance. haha

- 9 - Jag är hem skolad och kommer inte att en high school nästa år i varje stad vi besökt ...

- Och 10 - Chuck Norris är inte min riktiga pappa ... även om han föddes till Hercules

- Och sanningen är Jag älskar min släkt, vänner och mina fans. Jag samma barn var jag alltid ... det finns bara en lil mer tryck. I luv all yall!

Twitter ( NI FÅR LÄSA UPP IFRÅN NER ;D) :








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: