2010-03-28
 07:45:37

http://justindrewbieber.blogg.se/2010/march/utkast-mars-27-2010-1.html#comment

Är med i en tävling som sker på en Justin Bieber blogg frågan löd så här:
 vilken låt av my world 2.0 är din favorit o varför?

Svar:
Jag har jätte många favoriter så det blir nog svårt o välja men jag skriver ner mina tre st.....
- Jag blir alltid glad när jag lyssnar på ''U smile'', andledningen till att jag blir glad är att jag vet om jag ler då ler Justin, och vem vill liksom inte göra honom glad?
-''Common denaminator'' jag grät faktist när han sa ''I'd face a thousand years of pain for my girl'' mina tårar forsa som en kran, jag tyckte att det var jätte gulligt och så var den bland de första Justin låtarna jag hörde o jag hade på min mobil...
- ''Eenie Miniee'' jag blir alltid på danshumör när jag hör den här låten även om den inte är värsta dans låten, o när jag dansar blir jag allltid glad vilket gör Justin glad o mig gladare haha....

It was all i had to say, nu håller jag o min gulliga läsare tummarna för att jag ska vinna en fin poster på den.... sötaste....sexigaste.....vackraste..... killen på hela universum.....
JUSTIN BIEBER♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: