2010-05-18
 21:08:31

´Lite om designen + bilder från18 Maj Tower Records, Tokyo

Helluu! Min syster har gjort en ny design som ni ser, blev faktist skiit glad, men hon gjorde ett stavfel så jag fixa till det -.- hon skrev ''Biber'' istället för ''Bieber'', som betyder kryddor på turkiska haha! Men det är sådär typiskt att alla skriver hans namn fel, jag skrev värsta historien! Här kommer lite bilder från idag!

Innan bilderna kommer vill bara säga att jag dööööööööööör för han smile, speciellt på den första bilden!


Klicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bild
Älskliiiing... (han kollar säkert på sin mobil)<33Klicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bildKlicka för stor bild

BILDBOOOOOOOOOOMB!


samar ♥

ellerhuur!!

han har väääääääärldens sötaste smile (L)

jag älskar din blogg, läser den så ofta jag kan! :)

Peace out ♥



PUBLICERAT: 2010-05-19, 22:35:34 | URL: http://mondoblog.se/samargharibi

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: