2010-11-16
 17:14:47

belieber in a year :D ♥

Idag är det den 16 november 2010.
Det var exakt för ett år sedan jag blev kär i min solstråle. Ååh, gud vad jag älskar han. Första gången jag hörde common denamontar började jag gråta och då, då visste jag att han var perfekt. Just den 16 november 2009 insåg jag att han hade perfekta ögon, läppar, ett perfekt ansikte och en lovley personlighet + röst jaa han är ju perfekt på allt. Nu sitter jag här och lider av bieberfever, men låt mig få tala om det här för er, BIEBER FEVER är den bästa sjukdomen någonsin, du kan bota den lätt (Justin Bieber musik)och du mår bra av att ha den, jag tror att det är den enda sjukdomen som man mår bra av =).
Jag blir seriöst lycklig av att höra Justins röst!
Under året jag tyckt om Justin, gud!

Det är nog under det året jag verkligen rakt inifrån hjärtat jag kännt mig lycklig.
Det är nog för att jag vet att jag kan gå ifrån allt och må bra av att lyssna på akustiska/lugna JB låtar.
Asså kan ni tänka er, ett jäkla år jag gått runt och ältat om Justin. Haha min familj, mina vänner, alla tycker att jag är urjobbig men.... I AM A BELIEBER vilket betyder att vi inte är normal utan UNIK!
Bieberlover in a year.♥
JUSTIN BIEBER ♥

Justin Bieber - Common Denominator
"I'd face a thousand years of pain for my girl"


//Asia Ahmed


lina

även om man är besatt!½! så håller jag med, Bieber fever gör mig lycklig :D


Dina♥

för mig har det inte gått ett år en:/ jag blev galen i justin i slutet av sommarlovet;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: