2010-11-28
 18:50:22

First step 2 Forever signering i New York



För att gynna hans nya book "First Step 2 Forever: My Story" åkte Bieber till New York för att signera 1000st kopior till hans fans, flera av dom hade bott utan för Barnes & Noble på "Fifth Avenue" i flera dagar.
Ett fan sa till "Sky News" - "Det var otroligt. Det tog ca. fem sekunder och jag hade suttigt och väntat i flera dagar, sovigt över, men jag vet inte.. Jag älskar honom"

Som du kan se på bilderna, 1000st var inte ens nära att räcka till den där folkmassan. Så Bieber, som säkert var överexalterad med sin semester själ, lät 1000 fler personer få boken signerad. 
Han skrev på Twitter "Jag har avslutat signeringen i NYC och var tvungen att visa min kärlek, så vi lät 1000 fler människor in. Jag önskar jag kunde låtit hela världen få komma in" 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: