2010-11-21
 09:50:36

idag är det mycket justin på tv, vilken bieberig söndag!


Program: Justin Bieber : My World
Kanal: E!
Tid: 11:15 - 12:15


Anonym

kanal E ??


Maja

Asså jag hittar inte kanalen på min tv! är det någon särskild kanal det e på för jag hittar den inte :(


becca

asso de e väl typ en engelsk kanal och man måste väl gå in på deras hemsida och kolla eller ngt men jag hade den hemsidan förrut men jag hittar den inte nu har glömt bort :(


josefin

Gud vilken fin Header, älskar den!!



Jag undrar om ni/du kan göra en header till mig! till min Justin blogg. För jag vet inte hur man använder photoshop. Och det borde vara jätte snällt.



Jag vill gärna fån ett svar, går det bra??



PUBLICERAT: 2010-11-21, 17:34:06 | URL: http://justiiinbieber.bloggplatsen.se
Julia

Har aldrig hört talas om den kanalen?? Måste vara någon som just du har eller nåt.. :O Typ ingen som har den ju. xd



PUBLICERAT: 2010-11-21, 18:06:55 | URL: http://jumpie.blogg.se/
Anonym

Hur kollar man på detta, finns det repris eller någonstans man kan se det ??? ;( vill verkligen se !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: