2010-11-19
 19:34:59

Jasmine Villegas "Justin och jag är riktigt bra vänner"

Jasmine Villegas ville vrida på att hon dejtar Justin Bieber: "Vi är verkligen goda vänner. Tja, jag är verkligen fokuserad på min musik och karriär. Jag menar, vi är riktigt coola, riktigt goda vänner, men musiken är min pojkvän. Justin har sålt mer än 2 miljoner exemplar av My World som går dubbel platina, rapporter THR

Hmm... Vad tror ni, att de dejtar eller ej?
Själv tror jag de skulle bli ett väldigt sött par. ^^


Förresten, ny bloggare!

Mitt namn är Erika och ska blogga här på bloggen ett tag. Tycker det ska bli jättekul och hoppas ni gillar hur jag bloggar osv!
Har även en egen blogg; http://photodiaryerika.blogg.se/
/ Besök gärna och kommentera! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: