2010-11-12
 16:21:36

Justin Bieber - Pray

Pga att flera läsare blivit arga har jag tagit bort videon om ni vill se videon får ni hitta den själva.

Åååh, jag blir så fylld med glädje. ♥
Så att ni vet låten har läckt ut!!


Anonym

asso gud va taskiga ni borde söka efter lite info om låten på twitter osv asso låten "pray" har läckt ut och om man nu lyssnat tycker jag det var respektlös mot justins :S

förlåt men ni har en grymt bra blogg:;)


Anonym

Om du verkligen älskar & respekterar justin och är ett äkta fan och bryr dig om honom, borde du inte lyssna till låten 'pray' som har läckt ut. Justin vill inte det, han ber oss snällt att snälla vänta, så vi borde göra det för hans skull!


Anonym

Jag håller faktiskt med. Justin är säkert jätte ledsen över att den har kommit ut. Ni borde ta bort den. Jag lyssnade på den för att jag inte visste att den hade läckt, jag har aldrig ångrat mig så mycke. Justin hade inte velat att ni la upp den tänk på det!


Anonym

men seriös ta bort länken -.-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: