2010-11-12
 13:59:24

Justin bryr sig om sina fans




Från Emily: När justin precis hade börat sin karriär var han på många olika radio stationer och gjorde intervjuer och 'meet & greets'. Min bästa vän Daniela älskade Justin bieber och ville verkligen träffa honom, men hon kunde inte för hon hade cancer, hon kunde inte gå eller prata.

Jag skrev ett brev till Justin om Daniela och gav det till honom på en 'meet&greet'. Jag gav även ett armband. Efter 'meet&greet' var över, gick alla. Jag väntade i rummet på min mamma och en vän, efter ett tag kom en säkerhetsvakt, och min mamma kom också efter ett tag. Dom tog oss in till ett rum, där justin stod, han gav mig en bild med en autograf, ett brev och en 'Ilove you too poster' till Daniela.


All' han gjorde, vi toog några bilder när han höll i allt som han fått från Daniela, han hade även armbandet. Efter 30 minuter åkte han hem till Daniela. Han sjung för henne, gav hennes hans gitarr plektrum och pratade en stund. Han verkade verkligen bry sig o henne ,ta sin dag för att träffa henne. Några veckor senare gjorde Justin en live chat och han bar armbandet, 'praying for Daniela' stod dt på det som vi hade gett honom. Några månader senare var justin í "Q100" för en privat konsert. Jag och Daniela fick biljetter, Daniela blev bättre och kunde nu lämna huset. Så vi gick på konserten. När vi var där såg Justin's säkerhetsvakt Daniela, och han gick direkt och sa till Justin. Han kom och sa hej, sen gick vi till 'Meet&Greet' Han frågade Daniela hur hon mådde, och han frågade mig om han blev bättre. Han var glad att göra hon var bättre.

Jag mötte justin några gånger efter det där, och varje gång vi träffades frågade han om hur Daniela mådde. Justin bieber gjorde en stor skillnad i min bästa väns liv. Hon är extremt glad, det här är varför jag är ett stort fan av Justin bieber, inte bara för hans music, att han bryr sig om Daniela och gör henne glad. Jag vet att när han säger 'I really care about my fan, he is telling the truth'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: