2010-11-10
 19:52:22

Justin - First step 2 forever





Om Kändisskapet: "
För tre år sedan såg jag det såhär: Någon som får åka runt i en Zamboni"

På hans turne: Det behövs 8 bussar och 18 motorcyklister för att flytta på alla människor
och utrustning. WOW"

Om hans matprodukter: "Sångare får inte äta före dom ska ha show, men vi alla vet att jag
gillar att bryta regler, Pizza är bara föör gott"

Om hans fans: "Varje fan där ute lyfter mig lite högre"

Om hans kollega Celine dion från Kanada: "Den dagen jag föddes 1 Mars, 1994, Var celine dion
1:a på "billiboard hot 100" med låten "The power of love". Inte en dålig start på livet.

Om hans favorit saker: "Jag älskar Hockey, Lönnsirap och "Caramilk Bars"

Om dejter: "Jag hatar dejter där båda försöker hela tiden komma på saker att prata om för att
det inte ska bli tyst, du vet att det fungerar när det handlar om att ta det lungt - kolla på
en film, lyssna på musik - utan att du måste hela tiden komma på något att säga.
Det ska komma naturligt"


Om hans första dejt: "Min första dejt var verkligen en typsik "Bieber dejt katastrof"
Jag tog henne till "King's" en bufee resturang. Ja, jag hade på mig en vit T-shirt,
åt spaghetti, inte direkt en smart ide. Men det var inte en katastrof iallafall"


Om nerver: Jag får denna fråga hela tiden "brukar du bli nervös?"
Sanningen är att: Nej jag blir inte nervös, jag säger inte det för att vara kaxig.
Men jag förstår inte vad det är jag ska vara rädd för"


Om när han skulle möta Justin Timberlake och Usher: "Det var overkligt, vill verkligen Usher och Justin träffa mig? Skojjar ni? Det var ingen ide att säga till någon på skolan. Det skulle vara samma sak som att säga
att jag skulle träffa Chuck Norris och vi alla vet att den killen är oåtkomlig.
Kom igen, det är Chuck Norris, han behöver inte Twitter för han följer redan dig"


Om när han började på Twitter: "Jag började med att bara skriva vad jag hade i min hjärna. Jag följde alla som följde mig och deras vänner. Jag Twittrade, kommenterade och det blev bara större och större"


Om det han gillar förutom tjejer: "Det är många saker jag gillar förutom tjejer, som Pizza, Chuck Norris
och att skämta"

Om när han fyllde 16 år: Även om jag inte vill bli speciellt behandlad, så blev jag väldigt
förvånad när jag fick min Range Rover.

Om Framtiden: Det här är bara början, Tack för att ni gör en liten små stads killes dröm verklig.
'Never say Never' jag älskar er.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: