2010-11-22
 21:51:10

Justin om Micheal Jackson




Biebers påpekande om Micheal Jackson i sitt tal ledde till många förvirrade tittare. Han sa"Utan Micheal Jackson, ingen av oss skulle vara där vi är idag" Mtv News träffade Superstjärnan Justin senare på kvällen och skrattade åt den missledande kommentaren.

"Du vet, Jag sa "Utan Micheal skulle vi inte ha varit här, men vi skulle vara här, men musiken skulle inte vara likadan" förklarade Justin. "Jag vill klar göra att vi skulle fortfarande vara född. Inte något om Micheals pappa eller något. Du skulle forfarande vara här, Han är inte din pappa"

Däremot sa han att han inte skulle vara här utan sina fans. "Jag tror det är det att mina fans har gett så mycket support, jag menar, Jag skulle göra det här utan dom, så det har helt enkelt varit fantastiskt. "Jag lägger all heder till mina Fans, min Familj och mina Vänner"

Bieber säger att hans pappa är imponerad över vad en 16 åring har åstadkommit. "Han sa just till mig hur stolt han var. Jag är från Kanada, så han var typ, det är som när ett hockey lag gör mål och han hoppar upp ur soffan. Han sa typ "Ja det där är min son" Så det kändes bra".



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: