2010-11-06
 12:15:48

justin om sin kommande parfym


Som ni säkert redan vet så ska Justin släppa en parfym, som fortfarande inte har något namn – men kommer att släppas nästa sommar.
Till People pratade Justin om doften som endast kommer att finnas till tjejer:
"Det är för mina kvinnliga fans, och jag vill skapa någonting som får tjejerna att bli galna” säger han. ”De flesta manliga kändisarna gör parfym för andra män. Jag tror att skapa en feminin doft bara är en annorlunda idé, och jag tror att den kommer att bli framgångsrik. Jag är bara väldigt, väldigt uppspelt. Jag tror att det kommer att bli väldigt stort.”

Justin kommer att bestämma det mesta med doften, och vi kan ju bara gissa hur det kommer att dofta. Själv så erkände han ju att han är ett fan av Britney Spears parfymlinje, så det kanske blir något liknande?

Och vad Justin använder för parfym…? Det är en hemlighet!
“Det måste vara lite mystiskt,” sa han!


Zinhle

Din blogg är super bra och jag älskar Justin men kan du inte skriva lite om dig själv oxå?? <3



PUBLICERAT: 2010-11-06, 20:14:42 | URL: http://zinhle.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: