2010-11-02
 20:34:11

noveller by beliebers

Del 21.

Vadå inte se Justin längre? Vem f*n är det?
Du gick in på Jasmines twitter och hon hade skrivit "Han kommer att bli min"
Du fattade vem det var... Jasmine såklart. Men hon var ju jätte snäll när du träffade henne, men om man tänker bättre Justin var brevid henne, och det är klart att hon inte skulle vara elak mot dig. Tårarna fallade ner. Du ville inte förlora Justin. Du tog halsbandet som Justin hade gett dig och du pussade den. Du skulle inte förlora honom. Hon skulle inte ta honom så lätt. Du gick upp från stolen till din garderob. Du tog ut kläderna som du skulle ta till Hawaii. Plöstligt ringde det. Du tog upp din mobil och svarade det var Usher.
-Lucia lyssna på mig... Kolla inte på tvn. Lova mig att du inte ska göra det.
Ditt hjärta klappade hårt och du fick ont i magen. Du svarade inte på vad Usher sa. Du gick ner och såg på vad det stod på tvn.
"Har Justin Bieber fått en ny flickvän? Som ni ser här kysser han tjejen Jasmine Villegas i slutet av hans konsert i Hawaii."
Du tog av dig halsbandet och kastade den på tvn.
Du gick upp och grät och grät och grät och grät. Du kännde dig så dum. Du litade på honom... Du älskade honom! Hur kunde han göra sådär?
Usher ringde mer än 4 gånger men du orkade inte svara. Plöstligt hörde du nån som skrek ditt namn men du kunde inte höra så bra vem det var. Du orkade inte svara...
Du stängde dina ögon och tänkte på Justin. Tänkte på allt han hade gjort med dig. Tänkte på allt ni hade gjort tillsammans... Alla kyssar, alla kramar alla fina ord. Du kunde inte sluta gråta...
Du kände att nån öppnade dörren men du brydde dig inte. Du hörde hur den personen närmade sig... du öppnade ögonen och det var Usher.
- Snälla gå! Jag orkar inte vara med nån just nu.
- Lucia... Du måste lyssna på mig!
- Vadå! VAD SKA JAG LYSSNA PÅ? skrek du medans du grät ännu mer.
Usher kramade dig och smekte ditt hår.
- Vi åker imorgon istället...
- Jag vill inte åka nånstans! Jag orkar inte se honom igen! Jag vill inte! Jag hatar honom!
- Lucia, det gör du inte alls. Justin ringde mig för några minuter sedan. Och han förklarade allt.
- Förklarade vadå?
- Jasmine kysste honom. Hon hade väntat på det länge... Hon vill ta honom ifrån dig... Men hon kommer inte att lyckas. Justin har redan sagt allt till henne. De ska inte träffas mer... Pattie pratade med Justin om det och Justin lovade henne att han inte skulle umgås med henne mer.
När Usher berättade allt kännde du ett stort lättnad i ditt kropp. Du hade slutat gråta och Usher log mot dig.
Din mobil ringde och det var Justin.
Usher pekade på mobilen och nickade.
Du gick till din balkong och svarade.
- Snälla förlåt... (Justin grät)
Du svarade inte...
- Lucia snälla... Förlåt... Jag ville inte att det skulle bli såhär. Jag vill inte förlora dig för att.... Jag älskar dig... Du är mitt liv och du har förändrat den. Snälla...
- Jag älskar dig också sa du.
- Jag kan inte vara utan dig längre...
- Men vi ses om några månader? (Du ville inte berätta att ni skulle till Hawaii än)
- Du behöver inte ljuga... Jag vet att ni kommer imorgon ahaha.
När du hörde hans röst blev du glad och allt blev som förut.
- Är du fortfarande där?
- Mmm...
- Så vi ses imorgon?
- Justin lägg inte på! skrek du
- Okej... Bara för att jag älskar dig...
Ni pratade i nästan 4 timmar.
När du la på kom du på att halsbandet låg i vardagsrummet.
När du gick ner såg du din mamma och din pappa kyssa varandra...
Du sprang till soffan och hoppade på din pappa.
- Lucia... Du är ju 14 år ahah
- Men vadå? Jag kan fortfarande hoppa på dig elrh?
Din mamma log mot dig och du gick upp för att hämta halsbandet. Den låg fortfarande där... Du tog den och log.
-Usher har sagt att ni ska åka imorgon så gå o fixa dina kläder.
Du sprang upp och tog allt du hade... Skor, byxor,kjolar,tröjor osv...
När du var klar var kl 2 på morgonen.
Du tog av dig kläderna och tog på dig Justins tröja (Han hade glömt den i ditt hus) sen la du dig och somnade djupt.
Du vaknade av Usher. Han satt brevid dig och skrek LUCIA LUCIA LUCIA LUCIA LUCIA.
- Jaaa?
- Vi åker till flygplatsen om 2 timmar.
Du hoppade upp och sprang till toaletten. Du duschade, sminkade dig tog på dig kläderna och sen var ni klara.
Du tog din väska och gick ner.
- Mamma... vi är klara... Vi åker om några minuter.
- Älskling... Ta hand om dig... snälla?
- Jag lovar... Mamma kramade dig och kysste dig på kinden.
- Hälsa på pappa... Jag ringer när jag är där.
I flygplatsen.
Du kände dig nervös... Alla gick bakom er papparatzis, tjejer, killar...
Alla ställde olika frågor men ingen svarade. Usher hade sagt att du inte skulle svara på nåt.
Ni sprang till flygplanet som bara ni två skulle ta...
Plösligt kände du att nån annan sprang bakom er också... Du vände dig om och det var Isabella.
- Vad gör du här? sa du med glad röst.
- Trodde du att jag skulle vara ensam här i Kanada?
- ahahahah kom spring.
Isabella log mot dig och ni sprang upp till flygplanet.
Ni spelade kort hela vägen till Hawaii.
Plösligt hörde ni.
- Tjejer nu är vi framme.
Du log mot Isabella och hon tog din hand.
- Är Christian där också?
- Vi får se!
Usher kom fram till er och sa
- Nu kan ni hälsa på Hawaii.
Du gick ner från flygplanet. Och där stod han. Han log som han brukade göra när han var väldigt glad. Du sa ingenting. Du sprang till honom och hoppade på honom.Du kännde hans lukt... Han hjärta... Hur hans ansikte rörde din. Du var så kär i honom. Du tog hans hals och kysste han. Du kysste honom som du aldrig hade kysst honom förut. Usher stod bakom er och sa
- Nu går vi!
Du tog Justins hand och ni gick tysta hela vägen till hotellet.

-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


Rebecca

aaaah !



HJärt kross !

kan inte vänta tills nästa del kommer ut ! :) < 3


Lua

ååhh vad glad jag blir haha :D



PUBLICERAT: 2010-11-03, 12:05:33 | URL: http://truereality.devote.se
Anonym

Jag skulle lätt ha visat smset från Jasmine till Usher och Justin :) hahaha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: