2010-11-12
 15:57:35

noveller by beliebers

Jag vet att jag är jätte slarvig^^ Här får ni gårdagesn del, nästa kommer ikväll.



Del 30.


- Jag tror att jag måste gå.
- Nej snälla! sa du och kramade honom.
- Lämna mig inte igen.
Justin kysste dig och ni gick tillbaka till sängen. Du satt på One time medan ni låg på sängen väldigt nära varandra.Plötsligt började du sjunga högt.
- Shawty right there
She's got everything I need
and I'm gon' tell her one time (one time)
Give you everything you need
Down to my last dime
She makes me happy
I know where I'll be
Right by your side cause
She is the one (girl your my).
Du hann inte sjunga hela för att Justin tog ditt huvud och kysste dig. Du kramade honom medan han smekte ditt hår.
Plötsligt hörde du ditt namn. Du hoppade upp och gick ut till balkongen, det var... CODY
- Lucia, kom ner!
Justin hörde att det var en kille som skrek så han gick ut till balkongen.
- Vem är han? sa Justin medan han kramade dig bakifrån.
- Cody sa du och log mot honom.
- Lucia... Är det Justin? sa Cody medan han pekade på Justin och kollade ner.
- Ja... skrek du
Cody gick in i bilen och körde iväg.
- Vem var Cody?
Du gick in och satt dig på soffan medan Justin väntade på ditt svar.
- Han är... han är en kille...
- Jag såg att han var en kille.
Du log mot honom och sa
- Jag... låg med honom igår....
Justin la sina händer i hans fickor och gick runt utan att säga nånting.
- Jag var typ full sa du och la dina händer runt ditt huvud.
- Förlåt? Men jag tänkte inte på det jag gjorde.
- Hur vet han mitt namn då? sa Justin och satt sig bredvid dig.
Du kollade på hans ögon och du märkte att han var sårad.
- För att... När jag låg på sängen smekte han min mage precis som du gjorde och han... kysste min panna precis som du gjorde. Då började jag gråta för att... Jag kunde inte glömma dig... Och då berättade jag allt som hände mellan oss och han förstod mig.
Du började gråta. Du kramade Justin och sa "Snälla förlåt"
Han kramade dig tillbaka och kysste dig.
2 Timmar sedan
- Kom Justin! sa du och sprang till parken.
Justin körde efter dig (Med hans skateboard)
Du gick till en av de 3 gungurna som fanns brevid ett trädd och började gunga.
Justin stirrade på dig. Han älskade att se dig så glad som du var nu och att se hur dina ögon glittrade.
Plötsligt skrek Justin så högt han kunde
- LUCIA JAG ÄLSKAR DIG!
Du hoppade från gungan till honom.
- Jag älskar dig också sa du och la ditt huvud på hans bröst. Du hörde hur hans hjärta klappade. Plötsligt kände du att Justin la sin kall hand på din mage och smekte den precis som förut.


becca

hihi aa de är du ! visste inte vad jag skulle ta mig till är seriöst beronde av de här :) förresten kan inte du när senare du har skrivit allt och så skicka hela berättelsen till mig för jag vill verkligen ha kvar den den är såååå bra !! ;)


stina

snälla, svara. hur många delar finns det? :D <33


Elelta

Hejj!! igen

Undrar hur många delar det finns jag älskar dem verkligen och jag vill inte att det ska ta slut♥



PUBLICERAT: 2010-11-12, 18:38:43 | URL: http://justiindreewbieber.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: