2010-11-13
 21:45:12

noveller by beliebers

Del 32.
Nästa dag
- Pattie väntar på dig i trädgården Justin sa du medan du tog på dig Justins tröja.
Justin öppnade bara ett öga och somnade igen. Du suckade och la dig bredvid honom.
- Justin, Justin viskade du i hans öra.
Han vände sig och han kysste dig men sen somnade han igen.
- Justin din mamma väntar på dig.
- Min mamma? Skrek Justin och hoppade upp.
- Äntligen sa du och gick upp från sängen.
- Har du sett min tröja?
Du log mot Justin.
- Ahahah det gör inget sa han har du en annan tröja?
Du öppnade din garderob det fanns 3 tröjor som var Justins.
- Jag har en lila, en blå och en grön sa du och visade alla tre.
Justin pekade mot den lila och du gav den till honom.
- Justin skynda dig!
Justin tog på sig sin tröja och hans jeans (http://images2.fanpop.com/image/photos/9300000/Justin-Bieber-3-justin-bieber-9302523-480-320.jpg)
När du skulle öppna dörren kramade Justin dig bakifrån.
- Justin vi måste gå ner nu.
- Ska du inte ta på dig nåt?
Du kollade på dig och du hade glömt att ta på dig en byxa.
- Men det gör inget.
Justin kollade på dig och satt sig på sängen.
- Ta på dig nåt sa han och log.
Du suckade och gick till din garderob.
Du tog på dig den här (http://www.mp3lyrics.org/h/hilary-duff/hilary-duff_14.Jpg)
- Nu kan vi gå ner sa Justin och tog din hand.
Du suckade igen och gick ner.
Pattie satt bredvid din mamma och de var tysta.
När Pattie hörde att vi var på väg till de gick hon upp från soffan och kom till oss.
- Hej Lucia, mår du bättre?
Du nickade och kramade henne.
- Hej mamma sa Justin och kramade henne och sen kysste han henne på kinden.
- Hej älskling.
- Mamma, snälla sa han och tittade på Lucia (Du skrattade lite tyst)
- Okej okej sa hon och gick tillbaka till soffan.
Du gick fram till din mamma och du satt dig bredvid henne.
- Hej gumman sa hon och kysste dig på kinden.
Justin satt sig på Patties ben och du skrattade igen.
- Lucia? sa din mamma och log mot dig.
- Okej förlåt sa hon och log mot Justin och sen mot Pattie.
Justin satt sig brevid dig och tog din hand.
- Jag måste prata med er sa Pattie.
Det blev tyst.
- Justin, du vet att jag litar på dig elrh?
Justin nickade
- Är du säker på det du gör?
- Jag är säker sa han och smekte din hand.
- Det är svårt det vet du väll?
Justin nickade igen
- Men jag ska ta hand om bebisen och om Lucia det kan jag lova sa Justin och tittade på Pattie och sen på din mamma.
- Och du Lucia?
Du svarade inte.
- Känns det okej med beslutet ni ska ta?
Du nickade men du var osäker.
- Litar du på att Justin ska kunna ta hand om bebisen?
Du tittade på Justin och log
- Ja, jag litar på honom.
- Hur ska du göra med din world tour då? sa Pattie
- Jag tänkte...
Det blev tyst
- Jag vet inte sa han.
- Du vet ju att man måste ha tid för att få en son eller en dotter. Man måste ta ett stort ansvar.
Justin nickade.
- Men hur tänker du göra då? sa Pattie.
- Sluta med det jag gör nu? sa han
- Nej, det får du inte göra sa du högt.
- Min son är det viktigaste jag har i mitt liv och jag tänker inte skita i honom bara för att känna pengar. Det kan jag göra på ett annat sätt. Jag kan jobba?
- Justin, du är bara 16 år sa din mamma.
Det blev tyst. Du hade för många tankar i ditt huvud. De hade rätt... Det skulle inte vara lätt, Du skulle vara tvungen att sluta skolan och Justin skulle vara tvungen att sluta sjunga framför hans fans... Ni skulle inte ha tillräckligt med pengar isåfall...
Pattie gick upp från soffan lite orolig och gick ut till trädgården.
- Jag kommer snart sa din mamma och gick till Pattie.
Du kramade Justin och han la sitt huvud i din axel.
- Jag vill inte förlora honom sa han medan han grät.
- Ibland... måste man göra saker som man inte vill göra sa du och kysste honom på kinden.
-Vi ska inte förlora honom? sa han.
- Justin, jag vet inte...
Justin gick upp från soffan
- Justin, snälla?
Justin tittade på dig och gick ut till trädgården där din mamma och Pattie var.
Du fixade ditt hår och gick ut.
- Justin sa du
- Han gick hem sa Pattie.
Du tog din cykel och åkte så fort du kunde.
Dina tårar rann... Du kunde inte se så bra, men du åkte snabbare och snabbare ändå.
Plötsligt kände du att nån knuffade dig bakifrån. Du tänkte "En bil" Du försökte åka snabbare men det gick inte för att 2 sekunder senare låg du på marken med många människor omkring dig.

-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


Liann

:O superbra! Asså man vill ha MEEER! Hoppas dem inte förlorar barnet :'(((


Hanna

SKRIV NÄSTA SNART! SPÄÄÄÄÄÄÄÄNNANDE!



PUBLICERAT: 2010-11-14, 12:46:38 | URL: http://meniee.blogg.se/
Anonym

bra , as bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: