2010-11-07
 18:22:35

noveller by beliebers

Del 26.

När du var utanför hotellet gick du till stranden. Du kunde inte gå, allt gick runt och runt och du kunde inte stå. Plötsligt märkte du att Usher var bakom dig. Du vände dig om och han sprang till dig.
- Men vad har du gjort med din hand? Och vad har du tagit? Droger, alkohol?
Du nickade och plötsligt ramlade du.
- Du, hjälp mig skrek du åt Usher.
- Men vad är det med dig Lucia?
Du läggde ditt huvud på en av dina väskor. Plötsligt började du gråta. Usher satt sig brevid dig och viskade i ditt öra "Allt kommer att bli bra jag lovar" men du grät ändå.
- Usher du kan gå nu... Jag klarar mig!
- Nej jag ska int...
- Gå sa jag skrek du.
Usher gick upp tog dina väskor och sa "Nu går vi tillbaka" Du gick upp tog hans hand och ni gick tillbaka till hotellet.
När du var på väg till ditt rum såg du Pattie utanför ditt rums dörr. Hon såg att du hade lite svårt att gå och att din hand var helt röd med blod.
- Men lilla gumman vad har du gjort?
- Rör inte mig! skrek du med tårar i ögonen. Hon närmade sig till dej och gav dig ett stort kram.
- Jag sa att du inte skulle röra mig! Pattie släppte dig och du satt på en soffa som var nära ditt rum.
Du kastade dina väskor och började gråta. Dina ögon var helt röda. Du hade gråtit mer än 3 timmar utan att stoppa.
Pattie tittade på dig och du var helt förstörd.
- Vad har du gjort i din hand? frågade Pattie.
Du svarade inte.
- Vad har du druckit?
Du svarade fortfarande inte. Plötslig såg du att Justin kom ut från rummet. Han närmade sig till Pattie för att krama henne tills han såg dig på soffan.
Du hade tagit en öl till från din väska och du drack den med stängda ögon (för att du inte ville se honom).
- Men Lucia vad gör du?
Du öppnade ögonen och det kom mer tårar från dina ögon.
- Snälla Pattie, jag vill åka hem!
Pattie kom fram till dig och tog din hand.
- Kom nu så ska vi prata sa hon.
- Jag tänker inte säga något mer, jag vill bara åka hem! Jag vill inte se honom längre!
Du tog din väska och försökte gå men det gick inte plötsligt märkte du att du var på väg att ramla.
- Lucia! skrek Justin.
Han kom fram till dig men du var redan på golvet.Han tog ditt huvud och skrek till Pattie "ropa på nån, hon har tagit något mer än öl" Dina ögon blev helt plötsligt vita och det enda du såg var svart. Du kände ingenting det enda du kunde höra vad hur Justin grät och viskade "Snälla förlåt mig snälla förlåt mig" .
9 timmar sedan
När jag öppnade ögonen var jag reden hemma. Det märkte jag för att det luktade mitt rum. När du skulle ta din mobil för att ta se vad klockan var. Hörde du Melanies röst...
Vad tror du hon sa?
-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


stina

guuuud vad den är bra<3<3<3<3


Elelta♥

Guu Va bra den va<3

När man läser den så känner man bilder i huvuden

att man är Lucia själ:D



Hejdå



PUBLICERAT: 2010-11-07, 18:52:42 | URL: http://justiindreewbiebeer.blogg.se/
Tina Juwel

snälla besök

http://justinbieberlovestorys.blogg.se

för att se mina stories! :D



PUBLICERAT: 2010-11-07, 20:28:09 | URL: http://tinajuwel.blogg.se/
Mrs.Bieber

Det MÅSTE komma fler! Dom måste bli tillsammans igen!


alicia

mer mer mer!



PUBLICERAT: 2010-11-08, 20:44:38 | URL: http://www.fotome.bloggplatsen.se
Justin Fan!!! <3

Hej har du berättelsen från del 1?? hade gärna läst hela!!!


Justin Fan!!! <3

Snälla svara mig om du har från del ??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: