2010-11-09
 21:41:58

noveller by beliebers

Del 28.
Du tittade på honom och blev lite ledsen.
- Men Justin, kan inte se dig mer. Förlåt. Du gick lugn till ditt rum.
När du var på väg upp såg du genom fönstret att han hade händerna på sitt ansikte och han grät. Du kände dig sårad och började gråta också. Plötsligt vaknade din mamma för att hon hörde att du grät högt.
Hon gick ut från sitt rum och hon såg dig vid trappan.
- Lucia, vad händer?
Du tittade inte på henne utan du sprang snabbt till ditt rum.
Du låste in dig och gick ut till balkongen. Justin satt fortfarande där. Han såg att du kollade på honom.
Han gick in i bilen och körde iväg.

2 veckor senare.
Du vaknade av ett högt ljud. Du hade inte gått upp från din säng för några dagar sedan. Du orkade inte göra nåt.
Du märkte att ljudet kom från tv och du satt upp och kollade noga. Plötsligt hörde du namnet "Justin" du höjde tv och stirrade på tv.
"Jag har redan glömt henne" stod det.
'Justin har sagt att han har redan glömt Lucia och att han letar efter nån annan, som ni ser det är något på gång mellan Justin och Selena' De visade en bild på Justin och Selena där de höll varandras hand.
Du stängde av tv och la dig igen. Du kollade på taket utan att tänka på nåt annat än på bilderna. Du fick tårar, du var inte ledsen. Du var mest sur och besviken. Du tog din mobil och ringde Melanie arg.
- Hej det är Melanie.
- Hej gumman, har du nått att göra idag?
- A kanske. Jag skulle på en fest... vill du följa med? Eller du kanske inte orkar?
- Ahaha, nejdå jag mår bra... A jag vill följa med. När ska vi träffas?
- Vi kan träffas kl 22.
- Okej, ska du hämta mig?
- A det kan jag göra.
- Tack gumman puss. Vi ses om två timmar då.
Du la på och sprang till toaletten. Du duschade och valde kläder (Du såg ungefär såhär http://www.annonsera.se/images/00053/0/underkl%C3%A4der-sexig-kort-kl%C3%A4nning.jpg fast du var lite tjockare.
Du sminkade dig såhär http://daniellamatea.blogg.se/images/2009/megan-fox_31873290.jpg.
När du var klar gick du ner.
Din mamma såg dig och frågade
- Vart ska du?
- På fest svarade du snabbt.
- När kommer du tillbaka?
- Jag vet inte. kanske aldrig. Hej då.
Du gick ut och Melanie väntade på dig , hon (Melanie) såg ut såhär http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.42806/Image/rescaledpicx(2).jpg.
Du log mot henne och hon kramade dig.
- Vad har du på dig? Jag har aldrig sett dig såhär sa Melanie medan hon pekade på din klänning.
- Gumman, när man är singel måste man vara lite mer gladare och öppet för alla killar.
- Ahahah, du är helt galen sa hon medan hon skrattade.
- Kanske det. Men bryr mig inte så mycket.
Du tog hennes hand och ni gick till hennes kusins bil. Hennes kusin såg ut såhär http://anyblog.org/gossip/wp-content/uploads/2009/03/cole-sprouse-kiss-fan-01.jpg han var 16.
Du gick in i bilen och han tittade på utan att säga något.
- Hej jag heter Lucia du sträckte fram din hand.
Han tog din hand och kysste den. Du rodnade och han log mot dig.
Melanie skrek
- NU ÅKER VI!
Han körde snabbt. Innan ni var på festen stannade ni för att Sebastian (Melanies kusin) skulle hämta sina kompisar.
När ni stannade kollade alla hans kompisar på dig och på Melanie. Du log mot alla killar och satt dig bredvid en av de som såg ut såhär http://www.dish-television.com/go/taylor_lautner.jpg ahah. Du log mot honom och han hälsade på dig med en kyss på kinden väldigt nära dina läppar.
Melanie tittade på dig och utan att säga nånting.
Du märkte att nåt hade hänt, men ville inte fråga framför alla. När du gick ut från bilen tog du Melanies hand.
- Gumman vad är det?
- Inget sa hon och log.
- Säker?
- Jodå. Du kramade henne och ni gick in till festen.
Du och Melanie satt på en soffa med läsk i handen. Plötsligt såg du att Sebastian tog din hand och viskade "Kom nu, vi dansar" Du gick upp och du dansade som du aldrig hade dansat förut. När låten var slut märkte du att Cody (Killen som satt bredvid dig på bilen) tog din hand och ni började dansa "Memories" Du dansade och dansade. Melanie gjorde också det. Hon dansade med hennes kusin. Du tog Codys hals och viskade jag är törstig ska hämta nåt att dricka. han nickade och du sprang till bordet. Du tog en öl, öppnade den och drack nästan halva på en gång.
Cody tittade på dig och log.
- Hur gammal är du då?
- Jag är 14.
- Är det sant? Du ser äldre ut.
Du log och frågade
- Du då?
- 18.
Du tog hans hand och skrek "Nu dansar vi" Han log mot dig och ni dansade tillsammans nästan hela festen. Plötsligt hörde du att låten "First dance" och du kramade honom hård. Du var på väg att gråta och han märkte det.
- Vad är det Lucia?
Du kollade på honom och gömde dina tårar.
- Inget sa du och log mot honom.
Du la dina händer runt hans hals och han la sina händer i dina höfter.
Ni dansade långsamt. Plötsligt märkte du att han började komma närmare, det gjorde du också. Han stängde sina ögon och du också, ni kysste varandra mjukt. Du kände hans tunga in i din mun. och plötsligt tog Cody din hand och ni gick upp till ett vit och stort rum. Han knuffade dig lite mjukt till sängen och han började hångla med dig (Lucia var full ) Du följde kyssen tills du kände hans hand på din rumpa. Du log mot honom och du tog av hans tröja. OCH NU VET NI TJEJER VAD SOM HÄNDE ...
Du låg bredvid honom och han smekte ditt hår.
Plötsligt kom Justins ansikte på dina tankar. Cody smekte ditt hår och din mage precis som Justin gjorde. Du vände om dig och du började gråta lite tyst. Men Cody hörde det.
- Vad händer? Varför gråter du?
Du svarade inte.
- Gjorde jag nåt som du inte ville att jag skulle göra?
Du svarade fortfarande inte.
Cody kramade dig och kysste dig på kinden och viskade "Jag älskar dig"
Du tittade på honom och sa
- Jag är ledsen för allt som hände, men jag måste gå.
- Vad är det?
- Jag vet inte hur jag vågade. Du la dina händer på ditt ansikte och började gråta.
Han kramade dig och sa
- Jag är ledsen... Han borde vara glad för att ha en sån underbar tjej bredvid honom.
- Va?
- Jag vet... Jag ser dina ögon.
- Nej... Vi har gjort slut faktiskt... Men... Jag älskar honom fortfarande. Du började gråta igen och han kysste dig på pannan.
- Jag kan lämna dig till ditt hus.
Du log mot honom och ni tog kläderna på er och ni gick ut från rummet.
1 TIMME SEDAN
Du försökte öppna dörren för att ingen skulle höra dig. Det var 5 på morgonen och du hade mer än 5 missade samtal från din mamma och pappa. När du lyckades öppna dörren sprang du till ditt rum. Du låste in dig och tog av dig kläderna och tog bort sminket. Sen tog du på dig Justins tröja. Den luktade hans parfym och det var samma tröja som han hade på sig i Baby videon.
Du tog din mobil och la dig på sängen.
-Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige @FB


Anonym

omb skiit bra !!!



skriiv meer !!<3


Anonym

om man vill läsa dom tidigare novellerna som del 1 tex hur ska man göra då? för om man klickar på noveller by.... på kategorin så kommer inte alla med. Hur ska man göra för att kunna läsa dom tidigare novellerna? tacksam för svar! :)


Anonym

om man vill läsa dom tidigare novellerna som del 1 tex hur ska man göra då? för om man klickar på noveller by.... på kategorin så kommer inte alla med. Hur ska man göra för att kunna läsa dom tidigare novellerna? tacksam för svar! :)


Demhat

Heej jag älskar denna story!

Kan inte du lägga ut de första delarna?

För jag trycker på Noveler By Belibiers och jag har läst de sista men jag hittar inte där det står tidigare inlägg !;)

Skulle bli glad om du la ut dom.

Och jag söker " Vi vill också att Justin Bieber kommer till Sverige " på fb men jag hittar inte sidan!;)

Kan inte du skriva en länk?

Ha det gött//Demhat Bieber



PUBLICERAT: 2010-11-09, 22:47:37 | URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/
Elelta

Guuud vad jag älskar dem berättelsena

villbara att justin o Lucia ska vara tillsammans igen å allt ee bra ♥♥♥Love Him Justin bieber När han börjar gråta på den berätelse så börjar man gråta ♥♥

Hoppas du lägger ut 1 iadg ////Bieberfansen

WE LOVE HIM



PUBLICERAT: 2010-11-10, 15:48:14 | URL: http://justiindreewbieeber.blogg.se/
Justin Fan!!! <3

Ja hur ser man del 1 och vidare?? vill läsa hela berätellsen!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: